EK 2008

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
SandervD

Bericht door SandervD »

tesamen met de 2 ex-Feyenoorders natuurlijk

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Als we zo door gaan hebben straks alleen die Feyenoorders met 3-0 van Italie gewonnen. :roll: :lol:
Het aantal (ex)Ajaxieden is toch beduidend hoger, de Godenzonen flikken het toch maar weer, met behulp van één Feyenoorder. :lol:
Die kon eindelijk eens in een echt goed elftal spelen en op deze wijze beter tot zijn recht komen. :wink:
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Zo denkt de TeamChef van onze oosterburen erover. :roll: :)
All the best
Jos

Löw bagatelliseert Oranje: 'Slechts één wedstrijd'
10/06/2008 19:18

Joachim Löw is zuinig met complimenten voor het Nederlands elftal. 'Het was slechts één wedstrijd', probeerde de bondscoach van Duitsland de Oranje-feestvreugde te temperen.

Löw weigert Nederland tot favoriet te kiezen na de 3-0 zege op wereldkampioen Italië. 'We doen er verstandig aan er niet zo zwaar aan te tillen. Portugal heeft een goede eerste wedstrijd laten zien, wij hebben een tevreden stellende voorstelling gegeven en die Holländer waren sterk. Maar dat van gisteren was slechts één wedstrijd. Ik zou nog niet van een Nederlandse maatstaf willen spreken.'

'Nederland heeft een geweldige wedstrijd gespeeld, maar het heeft Italië niet gedomineerd. Het spel was technisch goed en attractief. Maar het verschil tussen goed en slecht is miniem. Italië had bijna gelijk gemaakt en dan had ik het nog wel willen zien', verwees Löw onder meer naar de bal die Giovanni van Bronckhorst van de doellijn haalde vlak voordat Wesley Sneijder de 2-0 maakte.

'Er zijn zeges geweest van favorieten, andere favorieten zijn onderuit gegaan en de gastheren hebben ongelukkig verloren. We hebben van alles gezien. Maar ik weiger te zeggen wie er nu al de favorieten zijn. De verschillen zijn klein.'


VI
Jolly Sailor

Bericht door Jolly Sailor »

Voorlopige uitslag nadat alle ploegen eenmaal hebben gespeeld.

Afbeelding

En wie de meeste kansen heeft blijft natuurlijk altijd nog de vraag.

Ken me 1992 nog herinneren toen plotseling Denemarken moest meedoen ze waren outsiders zelf,s toen ze in de kwartfinales kwamen, want tenslotte ze waren ja niet voorbereid nou we weten de uitslag ze werden KAMPIOEN.
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Ik wil Griekenland uitroepen tot meest misselijk makende ploeg tot nu toe, als je als trainer je ploeg zo laat voetballen dan moeten ze maar gauw naar huis. Gelukkig konden de Zweden nog twee keer scoren, maar dat hadden die jongens in Nederland geleerd.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Mijn dag kan nu al niet meer kapot na Duitsland-Kroatië. :-D
Met dank aan Marcel Jansen, de linksback van Der Mannschaft. :lol:
Ergens voel ik zijn blunder als een stukje Hollandse inbreng bij het eerste doelpunt van Kroatië.
Toen het 2-0 werd begon ik mijn bedenkingen te krijgen, want dan komen die gasten altijd terug via een Anschlusstreffer en inderdaad, je kon erop wachten. :roll:
Het ergste vind ik altijd als die Schweinsteiger komt invallen.
Als ik scheids was, zou ik die vent bij het betreden van het veld onmiddellijk een gele kaart geven.
a. vanwege zijn naam.
b. vanwege die rotkop.
Uiteraard kreeg hij later de rode kaart en dat was niet wegen mekkern. :)
Als je nu met Duitsers over voetballen gaat praten zijn ze opeens niet geïnteresseerd in voetbal en is het EK maar een vriendschappelijk toernooitje.
"Stellt gar nichts vor"
wkruit (R.I.P.)

Voetbal?

Bericht door wkruit (R.I.P.) »

IK doe het liefst dienst als het Nederlands elftal speelt. Lekker rustig in de trein :-D en moeder-de-vrouw kan dan ongestoord voetbal kijken :-D :-D ! Hier in huis is dus geen oranje te bekennen.
Kortom, bij ons thuis is het soms de omgekeerde wereld.... :shock: :shock:
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Cruyffie zojuist over Thierry Henry. :wink:
"In Engeland ging het anders dan bij Barcelona: as de bal eerder gespeeld wordt, komptie eerder bij je an". :lol:
Een waarheid als een koe.
Geen speld tussen te krijgen. :wink:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Nederland-Frankrijk 4-1, ik wordt er stil van.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Bram

Bericht door Bram »

:-D

Ik had mijn brulshirt aan
en heb stil genoten van de 4-1

GRoets Bram :-D


Plaats reactie