Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Het nieuwe tassie van Klaas :lol: :lol:

Inmiddels ben ik via pbtjes met Klaas an de praat, ik heb m'n zwager gevraagd om het tassie z.s.m. naar je toe te sturen, veel plezier er mee.

Nogmaals dank voor je bijdrage. :-D :-D
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"

Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Beste Kombuizers,

de tussenstand op dinsdag 17 juni 17.55LT:

!!! 5431 Euro en 1 dubbeltje !!!



Alle gulle gevers wederom hartelijk bedankt namens Harry en de KNRM !

postgiro 1808431 t.n.v. Starrenburg te Veghel

m vr groet, Leo.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hasta La Pastaaaaaaaaaaaah
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

en 1 dubbeltje !!!
Dan heeft er dus nog iemand iets met 55 centen gestort. :-D
Moet er ergens weer 45 centen bij. :roll:
Nog 124,45 naar het doel.
Wybe-M3

Bericht door Wybe-M3 »

Arie Hazebroek op Zo 01 Jun 2008 09:58 schreef:VOOR ONDERSTAANDE TOCHT HEBBEN ZICH 4 DEELNEMERS AANGEMELD DIE DEZE MAAND EEN KEER MET THEO MEEVAREN.
..............
MAAK KENNIS MET EEN UITSTERVEND BEROEP

Palingvissen !!!!!!!!!!!

Theo Rekelhof , een oud Nedlloyd collega van me, is zo'n beetje de laatste beroepsvisser op de Westeinderplassen.
Als oud zeeman draagt hij ook de KNRM een warm hart toe en om het bedrag van Harry's aktie wat dichter bij streefgetal te brengen mogen Kombuizers en uiteraard andere belangstellenden inschrijven om een vistocht mee te maken,.
De opbrengst komt geheel ten goede aan de Roeiboottocht.
Joop en ik zijn vandaag met Theo Rekelhof meegeweest te vissen. Een geweldige dag gehad!
Ook heeft Theo ons uitgebreid laten zien hoeveel zorg hij aan het drogen/roken van de daarvoor geschikte paling besteedt. En natuurlijk naar huis gegaan met wat pondjes heerlijke aal.
Ik heb wat weinig tijd op dit moment, dus morgen/overmorgen plaats ik wel wat foto's.
Theo bedankt! Arie bedankt dat je ons deze mogelijkheid voorgeschoteld hebt!
En ben je in de buurt van Kudelstaart dan kan ik je aanbevelen even langs de viswinkel van Theo Rekelhof te gaan, aan de Herenweg 34 te Kudelstaart. Niet te missen, rechtstreeks aan de Westeinder gelegen.
sander
Berichten: 428
Lid geworden op: 17 feb 2005 23:13

Bericht door sander »

van http://www.knrm.nl/elburg

Roeiende Olster machinist sponsort KNRM
Elburg, 18 juni 2008

Nabij het "Baken van Overijssel"
Groeten Sander
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Sander,
bedankt voor de link, maar de boys in Elburg moeten toch beter hun huiswerk doen. :roll:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Sander, Jos et all,

In ieder geval is dit stukkie " pers" wat dichter bij de werkelijkheid dan het " lulverhaal" in de Stentor. ( Tussen 2 haakies ik weet inmiddels dat ze WEL de juiste informatie was verstrekt) :o :o :o
DE KNRM jongens hebben in ieder geval de " Kombuispraat" naam geregistreerd en naar de website verwezen. :wink: EN ze noemen mij " Een Heer" :wink: :roll: , dus "eindelijk gerechtigheid" :wink: :wink:

Hoe dan ook, het is me wel duidelijk dat "een ieder" slechts horen wil
" WAT ze willen horen" en heb me voorgenomen me er maar niet meer aan te ergeren, " het sop is de kool niet waard" :wink:

Het heeft mij er alleen maar weer van overtuigd dat " wat je leest" in vele gevallen " een journalistiek jachtverhaal" is!!! van "rammelende klepels en missende bellen :lol:

De " Olster Machinisten Reunie" was een " neven theater" wat betreft de " Roeitocht" (de stop in't darp heeft trouwens nog wel een paar mooie glimmende Euro's opgeleverd naast een mooi stukkie Hoempa muziek!!)en de betrokkenheid van Kombuispraat en ik zal er voor zorgen dat de mensen van de KNRM in Elburg "het juiste verhaal" op een briefie krijgen ( en zal dat hier vermelden) zodat ze weten " hoe de vork in de steel steekt" en wat mijn aangaat " voor de rest aaaapies" :wink: :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Harry,
de " Kombuispraat" naam geregistreerd
Ook al niet, het is: www.kombuispraat.com
Hieruit blijkt, dat ze zelfs niet gekeken hebben op ons forum. :wink:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Jos,

Ja ik zie het nu ook :cry: , zal wel onder " Journalistieke vrijheden" horen, ik heb me voorgenomen me NIET an die vogels te ergeren en ik denk dat het bij de KNRM eerlijke onschuld is, bij die krant is het zuiver " onkunde" :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie