Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Beste Kombuizers,

we hebben het volgende in de pot:

!!!!! 5456,10 Euro !!!!!


Ook nu weer: alle gulle gevers hartelijk dank namens Harry en de KNRM !

postgiro 1808431 t.n.v. Starrenburg te Veghel

m vr groet, Leo.

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14448
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Leo, Kombuizers et all,

Bedankt voor de " Tussenstand" welke zo zachies an toch wel verdraaid dicht bij " DE Eindstand" zal zijn gekomen!! :lol: :lol: :lol:

Ik stond op het punt vandaag om de " Banktransaktie gegevens" naar Leo te sturen met het verzoek de poen over te maken en de tent te sluiten!!!( en dat zal ik binnenkort ook doen Leo-heb kontakt met de KNRM financiele adminstratie-maar moet ze even weer opzoeken!!!!)
Misschien doen we er "goed aan" :wink: :roll: om nog even ons geduld te bewaren en misschien scharrelen we naar de 5500 Euro ( klinkt toch OOk leuk!!), dank zij de mogelijke bijdrages van de laatste gulle gevers OF "iemand ergens" :lol: :lol: die het in z'n hoofd krijgt "om het laatste gaatje in de dijk" even dicht te gooien met een paar " zakkies zand" :lol: :lol:

Ik stel dus voor " om nog even ons gemak te houden" :lol: als een ieder het daar mee eens is. De KNRM zal best nog wel even zonder onze gezamelijke bijdrage doorpruttelen :lol: :lol: :wink: :roll:

PS. je.

Ik bedacht dat het toch "wel leuk" zou zijn om met z'n allen de handel af te sluiten op 5500 Euro; gewoon omdat dit " een mooie rond bedrag is" :lol: ( EN 10% over het gestelde doel!!) We komen dus 43.90 zeg 44 Euro te kort, ik zoek dus nog 11 meeliggers die ieder bereidt zijn om 4 Euro te storten.
Terwijl ik me in feite had voorgenomen "dat het nou wel welletjes is" zoek ik dus nog 10 meeliggers voor die laatste 44 Euro!!

Wie???

1) H.G. Hogeboom 4 Euro.
2) t/m 11) wie???
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Oké Wybe, hierbij óns verslag. :-D

Het was een fantastische dag!
Niet alleen ik heb er geweldig van genoten, ook Marjanne is er nog steeds lyrisch over.
Nu hadden we het weer wel mee, genoeg wind om golfjes te maken maar niet zoveel dat Theo, onze gastheer, niet kon werken.
Een mooi stuk water met een lekker zonnetje en een schitterende omgeving, maakten het plaatje compleet.

Toen Theo met liefde over zijn werk en de omgeving vertelde, kwam alles nog meer tot leven, echt plezierig om naar te luisteren.

Er kwam niet alleen aal uit de fuiken, ook een botje, krabben, kreeftjes en andere vissoorten zoals, meervallen, snoek, snoekbaars en een reus van een karper.

Aan het einde van deze dag moest er natuurlijk nog een pondje stoof en een pondje gerookte aal mee naar huis (LEKKERRR!!!), maar eerst nog even een kijkje nemen in zijn vitrine met voorwerpen uit de plas en uit de bodem.

Niet alle foto's waren goed genoeg voor Kombuis, maar er bleven er nog zat over en die spreken voor zich.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Albert
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
klaas mulder (RIP)

Bericht door klaas mulder (RIP) »

okee Harry 8) ,

4 eurootjes bij deze overgemaakt op 1808431. :? :lol:
ingevuld papiertje gaat zo op de post.

enne mooie serie Albert :!: :idea:
groet, Klaas
Theo Horsten (R.I.P.)

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

ingevuld papiertje gaat zo op de post
Niet te geloven...! Werkt dat nog steeds? :shock:
Zonder gekheid: ik heb ook nog even een overschrijving gedaan.
€ 4,45 want ik geef de hoop op 5555,55 nog altijd niet op. :)
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi Albert en all

mooie reportage gabber,het is goed genieten bij Theo.

Groets Bram :-D
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14448
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Kombuis :lol:

1) Hogeboom 4.00
2) Klaas 4.00
3) Theo 4.45

Hoop doet leven Theo :wink: :roll: , maar realiteit doet nadenken.

Ik heb zelf het gevoel dat ik het " blijven zeuren verzadigingspunt" reeds lang voooooorbij ben :lol: :lol: , dus ik wou het maar bij 5500 laten en dan de " knip dicht doen" :lol:

Klaas, je tassie moet er vandaag zijn!!

Het ziet er naar uit dat de palingvangst bij Albert z'n trippie wat beter was gelukkig!! Nogmaals dank aan de " Het Paling-team" :lol: voor de spontane bijdrage en Arie voor "het slimme idee" :wink:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

[quote="Harry G. Hogeboom" :ik zoek dus nog 11 meeliggers die ieder bereidt zijn om 4 Euro te storten.
[/quote]

11 is het gekken getal dus ik, zei de gek, maak ook € 4,-- over.

Gr. Arie.
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Hallo Harry, :-D
Ik heb zelf het gevoel dat ik het " blijven zeuren verzadigingspunt" reeds lang voooooorbij ben :lol: :lol:
Je bent dat punt al lang geleden gepasseerd maar toch, hoe wonderbaarlijk, lul je de mensen nog steeds geld uit de zak.
Laat ik het zo zeggen;Als jij hier belastinginspecteur was, kwamen begrotingstekorten niet meer voor. :roll:
Zal straks ook effe vier pegels overmaken. :-D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
rob niezing (R.I.P.)

Bericht door rob niezing (R.I.P.) »

Arie,Harrie,

Ik heb 10 Eurootjes overgemaakt, van mijn traktement :lol: , mijn susanneke zij dat dat beter voor me was als in de kroeg te zitten :shock:
:lol: :lol: Ik voel me ook een jonge gek :-D Is toch niet te veel he!!!!
Gr. Rob


Plaats reactie