Roeiboottocht van Harry G.H. over de IJssel

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
klaas mulder (RIP)

Bericht door klaas mulder (RIP) »

Harry,

de rugzak is binnen en ik moet bekennen dat ik niet verwacht had, dat het zo'n mooi exemplaar zou zijn. :!:
dat kan/mag/durf ik dan ook geen 'tassie' meer te noemen. 8) :lol:

bedankt Harry, ik ben der blij mee.
groet, Klaas
zonder gekheid, tis een mooi ding.

Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Hallo Harry,

ik ga vanavond 3x4=12 Euri overmaken, we gaan niet voor minder dan 5555,55 pegels.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Wybe-M3

Bericht door Wybe-M3 »

Jos Linders schreef:ik ga vanavond 3x4=12 Euri overmaken, we gaan niet voor minder dan 5555,55 pegels.
Precies, ik vond E 5,55 dan ook gepaster dan E 4,00
Schieten we over de 5555,55 heen dan is daar wel een bestemming voor te bedenken.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Klaas,

Ik ben blij dat je d'r blij mee bent :lol:

Je hebt het voor een prikkie vanzelf, goeie jonge die ik ben heb ik "een familie -erfstuk" verkwanseld; " m'n persoonlijke LR tassie nota bene", exklusief is het woord :wink: :-D

Enfin, een mens zegt wel eens wat!! :roll: :roll: Je krijgt er nog een certificaatje bij, maar dat staat even ietsie lager op de lijst!!!
Wat in't vet zit verzuurd niet. :lol:
zonder gekheid, tis een mooi ding.
Albert, Arie, JosDos, Klaas, Rob, Wybe et all, ik moet zeggen jullie optimisme kent geen grenzen! :lol: :wink: :roll: en we zullen dus maar even wachten met het sluiten van de tent onder het mom van:

" Harry hou m'n tassie even vast, die gozer wil met me danse" :lol: :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hallo Harry and all.

Hier kan onze Mies Bouman nog wat van leren(had bijna geschreven nog een puntje aan zuigen :lol: )maar wij houden ons niet op met dubbelzinnigheden :roll: :lol:

Groets BRam :-D
Bram

Bericht door Bram »

:-D Hoi Harry en overige kombuizers

Op het scheiden van de markt ,vond ik dank zij Albert ((onze sluis en zeilbaas)waar ik deze tijdschriften van kreeg)nog een leuk artikel in de spiegel der zeevaart van Mei 2003 over de Wherries.
Ik was 4 jaar lid vanaf de eerste jaargang no1 tot en met het 4de jaargang tot dat mijn klipper in de verkoop ging en spaar ze nog mondjes maat als ik er goeiekoop aan kan komen :-D

hier dus de zeilwherrie:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mijn dank aan Ton Wegman voor zijn mooie foto`s en reportage

Groets BRam :-D

p.s werd via een Email van mm? er op attent gemaakt dat de spiegel der zeilvaart dateerd van 1977 (toen woonden we al op de klipper ,en had toen gelijk het abonnement genomen :roll: )

nogmaals groets. :-D
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Heeh Brammetje,

Hele mooie bootjes, doe de groet'n an Albert, ik had vergeeet'n om de eikels an het stuurlijntje te doen, daar krijg je toch zere klauwtjes van na een pooossie. :lol: :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Leo Starrenburg

Bericht door Leo Starrenburg »

Beste Kombuizers,

ik ben er best een beetje stil van:


!!!!!!! 5659,10 Euro !!!!!!!


Mooi om het afschrift te zien: dan weer afgerond op 45 cent, dan weer 5 of 55, maar dus wederom op een duppie uitgekomen en dik over de 5555,55 heen :-D

Alle gulle gevers hartelijk dank namens Harry en de KNRM !

Zet 't gironummer er nog maar bij, heb nog geen overschrijfopdracht van Harry ontvangen en dan gaan we gewoon door :wink:

giro 1808431 t.n.v. Starrenburg te Veghel

m vr groet, Leo.
Wybe-M3

Bericht door Wybe-M3 »

Geweldig!
Jammer dat de heer H.G. H. alweer in Canada zit.
Deze uitslag zou hem vast tot een ererondje ge-inspireerd hebben.
Het is prachtweer, de mond van de IJssel ligt er uitnodigend bij, het bootje is een pracht en Harry en Jeroen hebben ondertussen een getraind lichaam (handen, armen, benen, rug, achterwerk enz. met eelt).
Zou Harry al een bestemming voor het bootje hebben? In de familie houden om elk jaar een beetje onderhoud aan het eelt te plegen?
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Bericht door Harry G. Hogeboom »

!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5659,10 Euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Leo, Kombuispraaters et all,

Het ziet er naar uit dat we " HET projekt" met een mooi eindsprintje afsluiten.

Ik moet eerlijk zeggen dat dit ook geheel en al boven mijn stoutste verwachtingen uitkomt, echter dit lijkt me wel een geschikt moment voor de aloude Nederlandse spreuk:

]" Men moet een gegeven paard nooit in de bek kijken!!!"[/[/color]size]

Ik heb reeds eerder vermeld te spelen met de gedachte om " Midden Juli" als een sluitdatum te maken en dat lijkt me nog steeds een redelijk idee.

Ik heb geen andere suggesties ontvangen en wou dat dus dan " Hierbij" maar als sluitingsdatum stellen.

Het dient vermeld te worden dat het " Nieuwe Streefbedrag" van 5555,55 dus OOK voorbij is gestreefd en "wie weet wat er nog in de toekomst ligt" :lol:

Hoe dan ook, op 15 Juli wordt de tent gesloten, ik zal Leo de benodigde gegevens verstrekken en dan kunnen we dat hier vermelden " hoe en wat"

OOK is dit een goed moment om voor de " gulle gevers van de flitsende eindsprint" eventjes flink " an de pettuh te tikken" alsmede te onderstrepen dat dit een resultaat is van "een grote groep personen" zoals reeds eerder vermeld.

Wybe, betreffende de toekomst van de " Johannes Cornelis", dat zullen we nog eens rustig bekijken, voorlopig ligt ie "droog en redelijk hoog" onder dak :lol: en onder een stofzeiltje.
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"


Plaats reactie