Nederlands Elftal

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Hallo mannen,

in de zeventigger jaren heb ik toch veel geld laten liggen door te gaan varen i.p.v. voetballen :-D :-D , hier in het groen wit groen van de HAL.

Afbeelding

Uiteraard werd er uit deze voorzet gescoord, ik was de meest gevreesde rechtbuiten van de vloot. 8) Ik heb Bert van Marwijk gebeld dat ik me weer beschikbaar wil stellen voor Oranje.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/

Joop Kieviet (RIP)

Nederlands elftal

Bericht door Joop Kieviet (RIP) »

Heren voetbalkenners,

Genoten? van de one-man show Robben zowel staand,liggend,gebarend,rennend en een doelpunt dankzij een assist van de tegenpartij.

Gr. Joop
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

Nederland verliest van Australie en er valt niks op af te dingen, het moet niet gekker worden. Ben benieuwd naar de exuces.

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Jos,
Ik viel bijna van mijn stoel vanmorgen toen ik in de krant las, dat de trainer genoot van de kwaliteit van zijn spelers. :roll: :twisted:
Dan ben je wel HELEMAAL verkeerd bezig.
Geef die gasten je pink en........
Een goede trainer hoort BOVEN zijn spelers te staan. :twisted:
Met donderspeeches of zoiets, ze duidelijk maken wat een stelletje overgewaardeerde, duurbetaalde en lamlendige klojo's ze zijn. :wink:
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Nu kan Bertje met zijn schoonzoon niet meer kapot. :(
Maar straks in Zuid Afrika wordt het weer helemaal niks op deze wijze.
Teveel onrust tussen de zogenaamde vedettes. :twisted:
Er is in mijn ogen maar één goede oplossing en dat is Martin Jol als bondcoach. :)
Die heeft in ieder geval geen schoonzoon in het veld staan en onze visserszoon uit Katwijk staat dan in ieder geval in de basis. :-D
Anders halen we het voor de zoveelste keer weer net niet. :cry:
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vanavond met 3-0 gewonnen, maar toch heb ik er een heel onbevredigend gevoel over. :roll:
De beste speler op de bank, zal wel niet met de schoonzoon van de bondscoach overweg kunnen.
De beste speler vond ik van der Wiel en de visserszoon uit Katwijk viel in mijn ogen vanavond zwaar tegen.
Bij het volkslied zag hij er al een beetje afgepeigerd uit, terwijl hij nog geen bal getrapt had.
Door dat afgejoekelde gezicht denk je dan dat hij veel werk verzet, maar ik heb daar vanavond een beetje op gelet, hij verstuurde veel verkeerde passes en zoals gewoonlijk schoot hij steeds net naast, erg productief is hij nog nooit geweest.
Mocht daarom een penalty nemen.
Ik volg de Engelse competitie niet, misschien dat onze visserszoon het daar wel beter doet. :)
En als je met 3-0 voorstaat, laat dan in hemelsnaam van der Vaart wat wedstrijdritme opdoen. :twisted: :roll:
Nee, op deze manier worden we echt geen wereldkampioen. :cry:
Niet met deze bondscoach en die schoonzoon die best redelijk voetbalt, maar volgens mij de sfeer helemaal verziekt.
Maar wie ben ik... :lol:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14415
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Joost.R »

Jos Komen schreef:Maar wie ben ik... :lol:
Jos jij bent één van de + - 10 miljoen bondscoaches die er in Nederland voorhanden zijn. :lol: :lol:

Enne een beetje Ajax - fan. :lol:

Niet spelen bij je club... dan ook niet bij het Ned-Elftal .Stekelenburg
heeft de mazzel dat vd Sar niet meer wil. :cry:
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Linders »

Ieder landenteam zou heel blij zijn met de spelers die bij Nederland op de bank zitten.
Dat Stijn Schaars mocht invallen ipv van der Vaart dat zegt veel en ik denk dat Jos gelijk heeft dat dit aan van Bommel ligt.
Die kan volgens mij de boel goed verzieken en wordt gedekt door zijn schoonvader hij moet maar weer gauw terug naar Duitsland. Maar de coach die wint heeft altijd gelijk al was het niet om aan te zien vooral het middenveld was fantasieloos met passes achteruit en breed. Het WK halen we wel maar we hebben er niks te zoeken. :evil: :evil:

Groetjes, Jos2.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Bram

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Bram »

Heren kenners

Ik heb ook de hele wedstrijd gezien,en allees wat ik miste was snelheid en positie spel.

maar ja ik ben A.Z gewend en ondanks van Gaal zijn grote bek bij de trainings sessies ,doen de jongens het steengoed(en van Gaal ook),en hebben vertrouwen in hem!!!!!,maar niet in het KNVB systeem :mrgreen:

Groets Bram
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

wat ik miste was snelheid
Heb je Arjan Robb'n uut het Hogelaand in Grunn'n dan niet langs die Schott'n zien flits'n mien jong? :lol:
All the best
Jos


Plaats reactie