Het gras willen opvreten

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Wat het dit jaar met PSV moet worden, weet ik niet Ronny, maar dat het zo niet gaat moge duidelijk zijn, en de leiding EIST....CL voetbal, zal mij benieuwen; maar misschien zien we as Zondag wellicht een leukere pot, met daarin de hoofdrolspelers Ajax&Utrecht, te zien bij SBS6.
Op zaterdag 7 augustus zijn op SBS 6 van 22.45 tot 23.35 uur beelden te zien van de eerste ronde om 'de Amstel Cup'. Net als voorafgaande seizoenen gaat SBS 6 weer veel wedstrijden live en in samenvatting uitzenden.
Een dag erna, op zondag 8 augustus, strijden landskampioen Ajax en bekerwinnaar FC Utrecht om de Johan Cruijff Schaal. Deze wedstrijd luidt tevens het nieuwe voetbalseizoen in. Live bij SBS 6 van 17.30 tot 19.55 uur.
groetjes ruud

Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Zo dat was de opening van 't vaderlandse voetbalseizoen.Ajax-Utrecht 2-4.
De 1e helft was mat,[warmte?],en vervolgens werd de 2e helft levendiger, 6 doelpunten,2 rode kaarten[Soetaars,Broerse]en kwam de FC Utrecht de verdiende schaal uit de Arena weg halen.Eerst maakte Pienaar 1-0,vervolgens Schut 1-1;en tegen het einde leek de wedstrijd in 't voordeel van Ajax te vallen 2-1 door Sneijder[79], maar trainer Booy van de FC,had nog een joker in de toverhoed genaamd "Somers", die,nadat hij binnen 2 minuten binnen de lijnen stond de 2-2 binnen tikte om 't karwei af te maken in de blessuretijd[90+1] 2-3,Ajax was KO, Douglas maakte zelfs nog 2-4.Conclusie:Ook Ajax trainer Koeman heeft nog over na te denken, vooral verdedigend klopte er bij de A'dammers niet veel.
AfbeeldingAfbeelding
groetjes ruud
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De telegraaf
AMSTERDAM - Ronald Koeman heeft Wesley Sneijder maandag een forse boete gegeven. Sneijder zorgde tijdens de Johan Cruijff-schaal tegen FC Utrecht voor enige commotie door na zijn doelpunt 'fuck you' te roepen in de richting van de reservebank. Ajax noemt het gedrag van de middenvelder ontoelaatbaar en bestrafte hem dan ook met flinke geldstraf. Ajax wilde de hoogte van het bedrag niet bekend maken.
In een gesprek tussen trainer en speler heeft Sneijder zijn excuses aangeboden voor zijn uitbarsting. Trainer Ronald Koeman gaf direct na de met 2-4 verloren supercup al aan dat hij zijn pupil ter verantwoording zou roepen. Sneijder beweerde na afloop dat hij de woorden vooral tegen zichzelf had gericht. Hij zei een mengeling van woede, frustratie en vreugde te voelen omdat hij dacht als invaller het winnende doelpunt (2-1) te hebben gemaakt

Note
Ik kan me hier iets bij voorstellen.
Bij het EK moest hij al op de bank zitten en bij een zomeravondwedstrijd werd zijn plaats ingenomen door Sonck, die Belg die de miskoop van het jaar 2003 was bij Ajax.
En als je overtuigt bent van je capaciteiten dan WEER op de bank moeten zitten.
Maar wat er zich achter de schermen afspeelt weten we natuurlijk niet, het zal geen makkelijk mannetje zijn, maar dat heb je met echte vedetten (Vigo) al gauw.
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jos,
Ach, wat maakt zo'n geldboete voor zo'n jochie uit, verdient sowieso al een fortuin, het ging om 't gebaar, waar ik achter sta van deze tiener; want Koeman heeft er de wind totaal niet onder getuige meerdere escalaties,en wil met deze daad zijn imago opvijzelen, want dat krijgt een deuk na zo'n verloren wedstrijd; maar dat zal zich voortzetten,want hij kan er maar 11 opstellen, en dan zullen er altijd zijn die daar moeilijk mee om kunnen gaan.En als je zo jong, al je stempel hebt kunnen drukken met diverse wedstrijden,dan is het moeilijk om je gretigheid in te tomen,als je ziet dat de "miskopen" falen.Maar het zal nog wel meer gaan rommelen in Mokum, daar ben ik van overtuigd; en "ALS" de resutaten gaan tegenvallen, dan weten we welke koppen er gaan rollen, da's in 't verleden al vaak genoeg gebleken,ook bij "grote" trainers, ze zetten nooit 24-28 man op straat, wel 1.
groetjes ruud.
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Even aandacht:
Programma: Champions League: Rode Ster Belgrado - PSV Zender: Nederland 2 Tijdstip: 11-8-2004
20:22-22:33 Omroep: NOS Genre: Sport Kenmerken: Teletekst ondertiteld Rechtstreeks verslag van het kwalificatieduel van PSV voor deelname aan de UEFA Champions League. Tegenstander: Rode Ster uit Belgrado (Servië-Montenegro). Het duel wordt omlijst door een voor- en nabeschouwing.
De aftrap van de wedstrijd van woensdagavond is 20.30 uur. Het Marakana (capaciteit 55.000 mensen) is volgens de laatste berichten helemaal uitverkocht. De sfeer staat - zeker bij zulke wedstrijden - bekend als hels en heet.
Hopelijk met een fitte Cocu, anders kon het wel eens gauw gebeurt zijn met PSV.Dus een vuurdoop, kijken hoe het internationaal staat.Ik zie alleen nog niet wie daar de doelpunten moet gaan maken.[van Lanthem ook thuis gebleven]
groetjes ruud
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Het bleef wel spannend, 3-2
Maar wat de makke van het Nederlands eftal en de Nederlandse clubs is:
DODE SPELMOMENTEN.
Zelf doen we er niets mee en de tegenstander is altijd levensgevaarlijk, terwijl de trainer daar nog zo op gehamerd heeft.
En iedere keer is het weer raak.
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy
Rode Ster Belgrado-PSV Eindhoven
Na een zeer goed en effectief 1e kwartier, waarin PSV, goed voortijdig de opbouw van de Serviërs stoorde, en het middenveld beheerste,scoorde Park in de 10e minuut de 0-1Afbeelding Guus had gewaarschuwd voor de "dode spelmomenten" van Rode Ster, en dat kwam uit, in de 30 min. scoorde Dudic,kopbal, de gelijkmaker 1-1, om voorts in de 40e min. nogmaals te scoren, uit een vrije trap van Jancovic,2-1[40] die door de muur schoot, keeper Gomes kansloos[quote Cruyff: een muur staat altijd in de weg]
Rust: 2-1
In de 2e helft kwam Cocu voor Bogelund; wat niet resulteerde, later herstelde hij zich; in de 60e min. scoorde Pantelic geheel vrijstaand de 3-1[60] in.Maar PSV kwam weer terug in de wedstrijd[3-2] door een doelpunt van John de Jong[65], wat weer een gunstiger resultaat zou kunnen zijn.
Het restant werd, met hier en daar kansjes voor beiden, uitgespeeld.
groetjes ruud
PS.Helaas konden we ook hier weer vervelende geluiden[fluitconcerten,oerwoudgeluiden] horen t.a.v. Beasley[USA-negroïde]en trad de "TOP"scheidsrechter Collina hier niet tegen op[wanneer wordt hier nu eens internationaal tegen opgetreden?,nationaal gebeurt dit reeds]
Eindstand 3-2
PSV kan 't over 2 weken thuis afmaken,1-0 thuis is genoeg.
Enkele uitslagen:
Sj Donetsk-Brugge 4-1
B.Leverkusen-B.Ostrava 5-0
Ferencvaros-Sp.Praag 1-0
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jos,
Dat bedoel ik, gezien het uur van mijn commentaar?10.38 :!: :!: :!: :!: :!:
Ik ga maar wat anders doen :wink:
groetjes ruud
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Ruud,
Jij bent net een tweede Theo Koomen en ik geef ook mijn mening na afloop.
Maar daarom hoef je toch niet iets anders te gaan doen?
Speelden ze nou 4-3-4, of 1-5-6, of nog iets anders?
Over dit soort dingen lullen we niet.
De laatste man die VOOR zijn verdediging speelt is volgens mij een ordinaire middenvelder.
Een teruggetrokken rechterspits is OOK een middenvelder.
Een oprukkende verdediger speelt OOK op het middenveld.
Geef mij maar een scorende spits en een verdediging die op de juiste plaats staat wanneer het nodig is.
All the best
Jos
Ruud (R.I.P.)

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy Jos,
Nee dat was niet zo bedoelt zoals jij dat denkt :wink:
Ik bedoel er mee, dat binnen 5 minuten na afloop mijn comments+foto hier stonden, en dat terwijl ik m'n posters cd-r aan 't sorteren ben, tv kijk, muziek download,foto's van schepen aan 't inladen ben, en last but not least ook nog op 4 chatrooms bezig was :D
druk baasje :P , en ook nog 3 forums in de gaten hou :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Hoezo verslaafd :?: :?: :?: :?: :?: :?: :wink:
PS. O ja de scanner staat ook nog stand by.
groetjes ruud


Plaats reactie