Overlijdensberichten

We zijn geen 18 meer, dus af en toe moeten we even in dok.
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Re: Overlijdens berichten

Bericht door Vaerderij »

Beste Familie en Vrienden van Coen Bulte...

Mijn oprechte deelneming en heel veel sterkte toegewenst bij het overlijden van onze oud-collega.

<<Namens Jan Loedeman (Sparks Jan) >>

Gebruikersavatar
Brazuca
Berichten: 2133
Lid geworden op: 04 mei 2009 00:06
Locatie: São Paulo
Contacteer:

Re: Overlijdens berichten

Bericht door Brazuca »

Coen Bulte - Silent Key, een sleutel zwijgt zoals dat heet onder marconisten.

Ik heb ooit (in de jaren tachtig) met Coen een /MM verbinding gemaakt vanaf de Coral Rubrum/PJUT en vonden elkaar hier weer terug op dit Forum.
Wat dat betreft, is de wereld van de morse beoefenaars (beroeps en amateur) klein, en is nu na het overlijden van Coen weer kleiner geworden.

De verhalen leven echter voort en daarmee ook de herinneringen, aan een goede maar vervlogen tijd. daarom is het streven van het vastleggen van die verhalen en belevenissen, in welke vorm dan ook, zo belangrijk.

Familie, kennissen en vrienden gecondoleerd met dit verlies.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Overlijdens berichten

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Familie & vrienden van Coen Bulte.

Van harte gecondoleerd met zijn plotseling heengaan.
Sterkte gewenst in de komende periode.
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Overlijdens berichten

Bericht door Compass »

De herinneringen van Coen uit het verleden waren mooi om te lezen.

Nu zijn er voor de nabestaanden alleen nog herinneringen.
Mogen zij daar, in het heden, de kracht en steun uit putten die zij nu zo nodig hebben.

Bert de Boer
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14378
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Overlijdens berichten

Bericht door Harry G. Hogeboom »

IN MEMORIAM
Gerhardus ( Harry) Clement Hogeboom

11 Mei 1951 Meppel. 20 Maart 2010 Veghel.


Het is met onsteltenis en grote droefheid dat ik hier op Kombuispraat moet mededelen dat mijn neef, naamgenoot en oud kollega Scheepswerktuigkundige geheel onverwachts heeft aangemonsterd voor zijn laatste grote reis bij de in Koopvaardijkringen befaamde
“ Never Come Back Line”.

Zoals de spreekwoordelijke “ Donderslag bij Heldere Hemel” werden Harry en zijn gezin en familie , vrienden, kollega’s en kennissen 1 maand geleden plotseling gekonfronteerd met de rampzalige consequenties van 2 ongeneeslijke en onbehandelbare tumors in zijn hersenen. Hij is gedurende de ochtend van Zaterdag 20 Maart 2010 overleden.

Harry was 6 jaar jonger dan ondergetekende en door de nauwe en bijzondere banden tussen onze Vaders-broers- groeiden wij beiden op met een hechte en nauwe relatie. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik een “schijnend licht “ was bij zijn beroepskeuze, maar ongetwijfeld heeft het e.e.a. toch een rol gespeeld.

Harry raakte net als ik “betrokken bij bootjes” in een kano met onze Vaders op de Ijssel, hij kon nog steeds met heel veel plezier vertellen hoe hij reeds op jeugdige leeftijd zijn “ouwe neef” van z’n zeilbootje in het water liet flikkeren. Harry voer als Swtk. bij van Ommeren op de bulkfietsen; ging “aan de wal” toen zijn gezin uitbreidde en verdiende vervolgens de kost als een technische walslurp, meest recentelijk betrokken bij het Spoorlijn gebeuren in het Zuiden van het Land. Een voortzetting van “ Koopvaardij slap lullen” was een flauw grapje mijnerzijds om in onze regelmatige telefoongesprekken te vragen of de “spoorbielzen nog parallel lagen”.

Toen ik in 2006 via Kombuispraat tegen het roeibootje van Leo Starrenburg in Veghel aan liep, waar Harry woont, stond ie snel klaar om me te helpen om het “KNRM Ijssel Roeibootprojekt” mede van de grond te tillen. In 2008 was hij dan ook getuige van de blaren op de kont van z’n ouwe neef; aldus Harry mijn welverdiende straf omdat ik hem vroeger niet vaak genoeg meenam om te zeilen op de Ijssel.

Harry was bijna 59 en het behoeft geen verdere uitleg hoe in en in triest het is als je het ontijdige heengaan van een jongere neef moet mededelen, mede namens zijn vrouw en hun 3-drie- dochters en familie.

Harry, goede reis, behouden aankomst en rust in vrede.

MAY YOUR BIG JIB DRAW.

Harry Hogeboom. Canada 20 Maart 2010.
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Nick
Berichten: 887
Lid geworden op: 02 jul 2005 23:26
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Re: Overlijdens berichten

Bericht door Nick »

ahoy
rust in vrede harry
mijn gedachten gaan uit naar de fam
en hoop dat ze de kracht zullen dragen van het verlies
van hun vader zoon en grootvader
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Overlijdens berichten

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Wat een akelig bericht.
Gecondoleerd, Harry. Mijn deelneming voor zijn gezin en verdere familie.
Veel te jong, 59 jaar.
Verder heb ik alleen maar lege woorden en dus zwijg ik maar.
Sterkte.
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Overlijdens berichten

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Harry en familie,ik conduleer U allen,
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Re: Overlijdens berichten

Bericht door Gerrit »

Harry en natuurlijk de familie gecondeleerd.
Groetjes Gerrit.
Ruud (R.I.P.)

Re: Overlijdens berichten

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Harry en Familie,ook vanuit Helmond gecondoleerd met dit enorme verlies :!:
Inderdaad veel te jong,maar je blijft altijd in mijn herinnering,heb genoten van de uren dat wij samen waren :!:
R.I.P.


Plaats reactie