WK 2010

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Jos Komen (R.I.P)

Re: WK 2010

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Henk,
"Voetbal is oorlog" waren de wijze woorden van ome Rinus Michels. :)

Badstuber, Mertesacker, Schweinsteiger en consorte hebben vanavond toch de volgende ronde bereikt en zullen zondag ongetwijfeld Engeland uitschakelen, want dat is echt een zootje ongeregeld. :)
Vanavond treedt het Nederlands elftal weer aan in de vertrouwde opstelling, dus lopen ze elkaar op het middenveld weer in de weg en krijgt van Bronkhorst weer de schuld dat hij als linksback te weinig opkomt op de linkerflank omdat de “grote vier” het verdommen om als linksbuiten te opereren.
Kijk, dat is dus de tactiek van Bertje. :roll:
Tweede worden om op deze wijze Italie te ontlopen, van Paraguay denkt hij wel te kunnen winnen.
Ik betwijfel dit, want dat is een goed voetballend elftal, ze spelen op zijn Nederlands zoals wij dat deden in de oefenwedstrijden.
Maar Nederland-Paraguay zal ongetwijfeld een geweldige pot voetbal zijn, daar zitten we toch op te wachten?
Maar het wordt helaas Italie en in de tweede helft wordt er dan eindelijk gewisseld en met Robben op rechts en Elia op links en in de spits Huntelaar bereiken we moeiteloos de volgende ronde. :-D
Dan nog even Braziel verslaan met Robben op rechts en Elia op links en in de spits Huntelaar en dan komen we in de finale die moffen weer tegen. :lol:
Ik kan onze ideale voorhoede niet genoeg herhalen, misschien helpt het. :)
All the best
Jos

Jos Komen (R.I.P)

Re: WK 2010

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Gelukkig leest onze bondscoach dit topic ook, want het was binnen een kwartier meteen raak met deze voorhoede. :-D
Maandag tegen Slowakije moeten we dus beginnen met deze opstelling, een doelpunt per kwartier... :)
Een snel rekensommetje leert ons dus dat het dan minstens 6-0 zal worden. :lol:
All the best
Jos
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: WK 2010

Bericht door Bertus. »

Hallo Bondscoach Jos, :-D
Nu kon de hele wereld toch zien wat een wereldspits Klaas Jan Huntelaar is hè.
De juiste man op de juiste plaats. :-D
Zet hem maandag gewoon in de spits met van Persie en v/d Vaart erachter
Robben en Elia op de vleugels :idea: , en kwak die lilliputter Sneyder er maar uit.
Hoe of die aan zo'n te HOOG cijfer 5.5 komt mag Joost weten. :oops:
Reken dan maandag maar dat de ballen erin gaan als koek. :)

Bertus.
Jos Komen (R.I.P)

Re: WK 2010

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo B.S.
Wat Wesley Sneijder betreft ben ik het niet met je eens, hij kan de wedstrijd met een schitterende vrije trap beslissen, dus we houden hem er maar in. :)
All the best
Jos
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: WK 2010

Bericht door Bertus. »

Okè coach Jos, maar wie moet er dan plaats maken voor onze Klaas Jan :?:
v/d Vaart toch zeker niet hè :!: :) . Maar Bert zal het wel even vragen aan Frank en Phillip :wink:
Ik denk dat straks om 16.00 uur "Kaarten genoeg" Uruquay :lol: :roll: ook
doorgaat naar de volgende ronde.

Bertus.
Jos Komen (R.I.P)

Re: WK 2010

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Bertus,
wie er plaats moet maken?
Niet zo moeilijk, gewoon een verdediger eruit, de meeste landen spelen toch maar met 1 of 2 spitsen en ze lopen elkaar alleen maar in de weg. :)
Wie?
Van Bronckhorst dan maar.
All the best
Jos
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: WK 2010

Bericht door Bertus. »

Hallo Jos,
Wat v. Bronkhorst betreft zitten we wel zo,n beetje op een lijn,
maar daar hoef je straks tegen Brazilië niet aan te beginnen om met
een verdediger minder te gaan spelen. Want dan spelen ze je aan gort :(
Mijn voorspelling over "Kaarten genoeg" Suarez was goed. :)

Bertus.
Jos Komen (R.I.P)

Re: WK 2010

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

De wedstrijden van vandaag stonden duidelijk in het teken van de grensrechters.
Een heel belangrijk doelpunt werd niet waargenomen en een buitenspeldoelpunt wel goedgekeurd. :roll:
In elke tak van sport zijn de electronische hulpmiddelen volledig ingeburgerd, maar tijdens het Wk 2010 moeten we ons behelpen met zo’n klojo met zijn vlaggetje langs de zijlijn.
Het zijn echt kadootjes als je ze zo ziet.
Mislukt als scheids en dan maar gaan vlaggen.
Ze kijken vaak heel schuldbewust als ze vlag omhoog doen, alsof ze meteen al weten dat ze fout zitten, maar eenmaal de vlag omhoog kun je het niet meer terugdraaien.
Het hoort ergens bij het voetbal, maar op dit niveau anno 2010 slaat het nergens op.
Het laatste nieuws: van der Vaart morgen geblesseerd.
Robben in de basis?
Zou ik niet doen, hij is nog herstellende van een spierblessure en niet meteen in de basis.
Wat ik wel zou doen: Huntelaar in de basis en van Persie als schaduwspits.
Wordt het een nulletje of 6, uiteraard voor Nederland. :-D
Zaterdagmiddag Argentinie-Duitsland. :)
We hebben Argentijnse gasten in huis en onze neuzen staan dezelfde kant uit! :-D
All the best
Jos
Jos Komen (R.I.P)

Re: WK 2010

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Van mijn speciale "bron" in Zuid Afrika vernomen dat Clarence Seedorf en Jaap Stam het penaltytrainen bij Oranje voor hun rekening nemen.
Hoe het dus niet moet. :lol:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Joop
Berichten: 2636
Lid geworden op: 23 sep 2008 13:49
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: WK 2010

Bericht door Joop »

:shock: Jongens, vandaag had ik het op mijn werk over voetballen en herinnerde mij een leuke sketch van Van Kooten en de Bie, die nog vers in mijn geheugen lag toen ik hem jaren later nog eens zag. Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden. Let vooral op de mimiek van Kees. Meesterlijk. :!:

Klik op onderstaande afbeelding voor het afspelen van de sketch
Van Kooten en de Bie.jpg
Van Kooten en de Bie.jpg (239.14 KiB) 6182 keer bekeken


Plaats reactie