AJAX

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Bertus.
Berichten: 8521
Lid geworden op: 17 nov 2009 18:45

Re: AJAX

Bericht door Bertus. »

Hoi Joost R,
Zo te lezen ben jij GEEN AJAX FAN :!: :!:, waarschijndelijke een
aanhanger van Feyenoord of van die lampen ploeg, :lol: , die mogen
alleen maar van die beker DROMEN :!: :lol: :lol: . 18 keer die beker
winnen zegt toch wel iets hè :-D :mrgreen:
Toch wens ik jou veel geluk met je ploegje. :)

Met vriendelijke sportgroet,
Bertus.

Teamspirit

Re: AJAX

Bericht door Teamspirit »

Wanneer heeft ajax voor het laatst mogen genieten van de kampioensschaal. Elk jaar gaan ze toch op het gemak winnen, arrogant clubje daar in amsterdam. :roll: :roll:
Rob Deelder (RIP)

Re: AJAX

Bericht door Rob Deelder (RIP) »

Fulham wil Jol vastleggen'
Uitgegeven: 17 juli 2010 14:06
Laatst gewijzigd: 17 juli 2010 14:06
AMSTERDAM – Fulham gaat hoogstwaarschijnlijk werk maken van Martin Jol. De club uit de Premier League ziet volgens Britse media in de trainer van Ajax de ideale opvolger van Roy Hodgson, die naar Liverpool is vertrokken.
© ANP

Volgens The Guardian heeft Jol al meerdere gesprekken met Fulham achter de rug en zal hij de beslissing omtrent zijn toekomst na het weekeinde maken.

Ook Newcastle United zou in de markt zijn voor de coach, die eerder met Tottenham Hotspur werkzaam was in de Premier League.


Financiële problematiek

The Independent weet te melden dat Jol verbolgen is over de financiële problematiek in Amsterdam. Hierdoor kon de club Dennis Rommedahl (die voor twee jaar naar Olympiakos is vertrokken) en Marko Pantelic (wilde een driejarig contract) niet behouden.

Ook is het de vraag of Ajax goede vervangers kan halen indien sterspelers als Gregory van der Wiel, Luis Suarez en Maarten Stekelenburg vertrekken.

De club leed afgelopen seizoen een verlies van 21 miljoen euro netto en een verkoop van een of meerdere topspelers lijkt onvermijdelijk.

Contract

Jol is bezig aan zijn tweede seizoen in Amsterdamse dienst. Vorig seizoen won hij met Ajax de KNVB-beker en eindigde hij met de club als tweede in de competitie.

Jol heeft nog een contract tot medio 2012 in Amsterdam.
© NUsport
Rob Deelder (RIP)

Re: AJAX

Bericht door Rob Deelder (RIP) »

Ajax laat Jol niet zomaar gaan
Uitgegeven: 19 juli 2010 09:56
Laatst gewijzigd: 19 juli 2010 09:56
AMSTERDAM - Bij Ajax wordt gevreesd voor een vroegtijdig vertrek van Martin Jol. De trainer staat in de nadrukkelijke belangstelling van Fulham en volgens Britse media zou er inmiddels al een overeenkomst zijn tussen de club en de coach.
© ANP

"Het is wat Ajax betreft niet wenselijk dat Jol vertrekt want hij heeft het goed gedaan", laat algemeen directeur Rik van den Boog optekenen in het AD.

"Hij heeft van de selectie een team gemaakt en de spelers individueel beter gemaakt."


De beleidsmaker begrijpt waarom er aan Jol getrokken wordt, maar is niet van plan hem zomaar te laten vertrekken.

"Wij kunnen voorstellen dat er voor een trainer als Martin altijd belangstelling is, maar Ajax is er bij gebaat dat er rust is rond de club en dat de continuïteit wordt gewaarborgd."

Leegloop

Bij de Amsterdammers heerst er, luttele weken voor de seizoensstart, de vrees dat er een grotere leegloop zal plaatsvinden. Vooral een vertrek van Maarten Stekelenburg, Luis Suarez en Gregory van der Wiel ligt in de lijn der verwachting.
© NUsport
Rob Deelder (RIP)

Re: AJAX

Bericht door Rob Deelder (RIP) »

Jol blijft in Amsterdam
Uitgegeven: 22 juli 2010 10:37
Laatst gewijzigd: 22 juli 2010 11:11
AMSTERDAM - Martin Jol blijft trainer van Ajax. Dit bevestigt de oefenmeester op de clubsite. Fulham poogde Jol de afgelopen dagen naar Engeland te halen.
© ANP

''Ajax liet gelijk weten me niet te willen laten gaan. En ik vind daarbij ook dat ik het niet kan maken om Ajax op dit moment te verlaten'', laat Jol weten.

''Ik ben hier vorige zomer naartoe gekomen om succesvol te zijn, een goed elftal te bouwen en plezier te hebben. En die drie zaken zijn voor mij ook voor komend seizoen van belang.''


''Daarover heb ik afgelopen weekend in Portugal gesprekken gevoerd en daar hebben we het de afgelopen dagen in Amsterdam ook uitvoerig over gehad. Ik heb een paar moeilijke dagen gehad, want ik zat er erg mee in mijn maag.”

Van den Boog

Algemeen directeur Rik van den Boog, die zijn vakantie onderbrak om Jol binnenboord te houden, is zeer opgetogen. ''Het is voor iedereen vervelend dat dit een week geduurd heeft, maar het belangrijkste is het resultaat, en dat is goed. Want Martin gaat door bij Ajax.”

Van den Boog moest grote moeite doen om Jol voor Ajax te behouden. Het was de oefenmeester een doorn in het oog dat hij geen budget beschikbaar kreeg om vervangers te halen voor deze zomer vertrokken spelers Dennis Rommedahl, Gabri, Kennedy Bakircioglu en Marko Pantelic.

Suarez

''Ook speelt de onzekerheid over het al dan niet aanblijven van enkele belangrijke spelers'', doelt Jol op Maarten Stekelenburg, Luis Suarez en Gregory van der Wiel.

''We doen de voorbereiding nu al weken zonder de spelers, die na een zwaar seizoen nog het hele WK hebben meegemaakt. Zij moeten met slechts een week vakantie weer vol aan de bak bij Ajax.''

''Woensdag spelen we al tegen PAOK voor de kwalificatie om de Champions League. Aanbiedingen die ik in april en mei kreeg van andere clubs heb ik destijds gelijk afgewimpeld, maar dit keer heeft mijn zaakwaarnemer Mino Raiola serieuze gesprekken gevoerd met de Engelse delegatie.”

Pantelic

Jol kiest er alsnog voor om in Amsterdam te blijven omdat Van den Boog water bij de wijn heeft gedaan. “Onze spits Pantelic is weg. Daar zoeken we vervanging voor'', liet de algemeen directeur eerder op de dag al in het AD weten.

''De oplossing moet passen in het beleid van de club; dus goedkoop inkopen en liefst een jonge speler. Maar als de nood aan de man komt, kunnen we op details van dat beleid afwijken.''
© NUsport
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14415
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: AJAX

Bericht door Joost.R »

De XVe Johan Cruijff Schaal gaat naar FC-Twenthe door een overwinning op Ajax .
..AJAX--FC-TWENTHE.. 0 - 1
Ruud (R.I.P.)

Re: AJAX

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Na de giga oorwassing tegen Real Madrid[2-0] uitslag had 7-0 kunnen zijn], moet Ajax[weer met Suarez] het vanavond opnemen tegen AC Milan,wat ook geen klein klussie zal worden,want daar spelen toch ook héle grote jongens[Ibrahimovic-Seedorf-Ronaldinho-Robinho-Pato-Pirlo om er een paar te noemen] hopelijk pakt Ajax vanavond puntjes voor de Nederlandse clubs, want die hebben we nodig,dus FC Twente tegen de Spurs morgen ook succes gewenst, laat het maar mooie voetbal avonden worden, ik ben al blij met een gelijkspelletje vanavond, maar hoop op een kleine overwinning. :wink:
Trouwens ook Donderdag nog enkele wedstrijden waar Nederlandse clubs[PSV-Utrecht-AZ] aanwezig zijn, dus die ook allen succes gewenst :!:
En ben dus enige tijd "out of time",waarschijnlijk sta ik daar ook nog ergens tussen :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=GNyAzuB1-rE
Jos Komen (R.I.P)

Re: AJAX

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ergens jammer, dat gelijkspel.
Vooral in de eerste helft zat er meer in. :)
Maar toch een mooi resultaat na het voetballesje in Madrid, ze hebben van dit lesje toch wel geleerd.
En met dank aan Stekeltje. :lol:
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14415
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: AJAX

Bericht door Joost.R »

Het is wel erg rustig hier met de Ajax aanhangers :( :(
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: AJAX

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Bestaat Ajax dan nog? Ik dacht dat die met Feyenoord overeen waren gekomen om het voetballen verder maar te vergeten en voortaan alleen nog samen pingpong te spelen. Op zondagmorgen, na kerktijd. :roll:
Nou heb ik dus de ballen verstand van voetballen, dus let maar niet op mijn stomme opmerkingen. :oops:


Plaats reactie