Enship en het verschepen van lading

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
aad overweg

Re: Enship en het verschepen van lading

Bericht door aad overweg »

Ons diepe medeleven met de familie,en ongetwijeld vele vrienden.
Wij zullen ongetwijfeld zijn vele verhalen missen,op kombuispraat.Rust in vrede.

Aad en Martha Overweg

Ruud (R.I.P.)

Re: Enship en het verschepen van lading

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Ook van mijn kant,wens ik familie,vrienden &@ll die Reg kende,diep medeleven met het verwerken van dit verlies, inderdaad 67 pagina's op dit forum,met de mooiste en soms ook harde feiten uit zijn leven,hier neergezet,je mocht hem of niet, maar dat hou je altijd als je verhalen neerzet,maar wij[met z'n allen hier op Kombuispraat] zullen hem erg missen, een bijzonder mens is heengegaan.
R.I.P.
serge boelhouwers

Re: Enship en het verschepen van lading

Bericht door serge boelhouwers »

hallo allemaal,

allereerst wil ik iedereen heel erg bedanken voor alle medeleven tot nu toe. ik zal mij gelijk even voorstellen, ik ben de jongste zoon van Reg, en het doet mij goed om te zien dat hij gewaardeerd werd.
Bij deze zet ik dan ook de rouwkaart op het forum in zijn topic, en geef zodoende ook iedereen de kans om hem een groot en zeewaardig afscheid te geven.
Bijlagen
voor diegene die afscheid willen nemen
voor diegene die afscheid willen nemen
rouwkaart pa1.jpg (33.26 KiB) 4524 keer bekeken
Jos Komen (R.I.P)

Re: Enship en het verschepen van lading

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Familie en vrienden van Reg, van harte gecondoleerd met dit verlies en veel sterkte toegewenst.
We zullen zijn mooie sterke verhalen missen, hij was altijd met zijn aller-allerlaatste verhaal bezig, maar er kwamen toch steeds weer nieuwe verhalen.
Hij had nu echt zijn laatste verhaal verteld.
Reg, ik hoop dat je nu in alle rust van je laatste eeuwige reis zult genieten.
Jos Komen
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Enship en het verschepen van lading

Bericht door Compass »

Op een geheel eigen manier heeft Reg Boelhouwers ('Boeltje') ons een blik gegund op bevrachtingzaken en daarbij licht geworpen op een materie die zich daarvoor veelal aan onze waarnemingen onttrok.
Wij hebben er van genoten, zijn hem daarvoor dankbaar en betreuren het dat wij hem niet meer persoonlijk hebben kunnen leren kennen.

Reg, ouwe reus, vaar nu in een van je geliefde 'muizen' naar de einder waarachter je rust zult vinden.

Familie, vrienden en bekenden wens ik alle kracht en steun in de komende moeilijke tijd.

Bert de Boer
g.h.hagels

Re: Enship en het verschepen van lading

Bericht door g.h.hagels »

Reg, een goede vaart gewenst op je laatste reis, en dat je de rust krijgt die je verdiend.
We zullen je missen op Kombuispraat. RIP

Familie vrienden en bekenden, veel sterkt de komende tijd.

Gerrit H Hagels.
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Re: Enship en het verschepen van lading

Bericht door Derk Gotink »

Reg, ik heb van je verhalen genoten!

Bedankt Man!
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Gebruikersavatar
Skipper
Berichten: 398
Lid geworden op: 05 jun 2006 19:37
Locatie: Waarschoot, Belgie

Re: Enship en het verschepen van lading

Bericht door Skipper »

Geachte familie Boelhouwers,vrienden,familie en kenissen,

gecondoleerd met het verlies van Reg.... wij zullen zijn verhalen en anekdotes zeker missen.

mvg,
Patrick Nowee
NAVIGARE NECESSE EST
Gebruikersavatar
proet
Berichten: 1873
Lid geworden op: 26 sep 2006 19:20
Locatie: Ruurlo
Contacteer:

Re: Enship en het verschepen van lading

Bericht door proet »

Ook vanaf mijn kant mijn deelname met het overlijden van Reg.

Maar hij laat ons op kombuispraat een mooi monument na, zijn leven (beleven) bij de bevrachting.

Proet
Weet u iets over of van de sleepboten van Bureau Wijsmuller ? Neem dan eens contact op met info@bureau-wijsmuller.nl
Hannes
Berichten: 1061
Lid geworden op: 05 jul 2008 13:31
Locatie: Ostfreesland
Contacteer:

Re: Enship en het verschepen van lading

Bericht door Hannes »

In de korte tijd dat Reg Boelhouwers lid van Kombuispraat was, heeft hij toch een dik stuk geschiedenis geschreven.
Hij schreef op zijn eigen manier, wat de verhalen steeds weer interessant maakte.
Helaas heb ik Reg niet persoonlijk gekend, maar door zijn verhalen kan kreeg men toch een beetje een beeld.

Ik wens de familie Boelhouwers, zijn vrienden en bekenden in de komende moeilijke tijd veel sterkte.

Hans.


Plaats reactie