Nederlands Elftal

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Iedereen balen als een stekker, maar toch is deze nederlaag een prima opstekertje voor de komende wedstrijden. :)
BB, Bondscoach Bertje, is er nu waarschijnlijk toch eindelijk achtergekomen dat Huntelaar en van Persie samen kunnen spelen.
Woensdag winnen we sowieso van die moffen en Portugal wint van Denemarken. :)
Dus het blijft spannend.
In 1988 verloren we ook de eerste wedstrijd en werden we toch nog Europees kampioen. :)

Jaap v D

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jaap v D »

Maar toen zaten we wel in een makkelijke poule Jos ,en hadden we een andere trainer :mrgreen: :mrgreen:
Als ik onze dorpsgenoot zie ,,,,die heeft bijna het hele seizoen op de bank gezeten bij z,n club ,en dat zal best
wel een reden hebben gehad :wink:

grts Jaap
Gebruikersavatar
Joost.R
Berichten: 14432
Lid geworden op: 22 feb 2005 18:30
Locatie: Noord-Brabant.

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Joost.R »

In de Duitse sensatiekrant BILD moet vooral Arjen Robben het ontgelden. De vleugelaanvaller faalde afgelopen seizoen bij Bayern München op enkele belangrijke momenten en de krant grijpt de mogelijkheid aan om Robben dat na te dragen.

''Het Robben-drama zet zich door. Robben brengt Holland de Bayern-pech! Na de gemiste penalty tegen Chelsea schiet hij nu tegen de paal. En waar hij zelf had moeten schieten, geeft hij een slechte pass.''

Het Franse L'Equipe is genuanceerder en noemt 'de eerste sensatie van het EK' mede een gevolg van arbitrale fouten: ''Nederland had twee strafschoppen moeten krijgen.'

In Engeland wordt er vooral veel aandacht geschonken aan Robin van Persie. De topscorer van de Premier League wordt verantwoordelijk gehouden voor het om zeep helpen van veel kansen. Volgens de BBC is Van Persie zijn 'shooting boots' kwijt.

Clarence Seedorf, analist voor de BBC, vindt dat Van Persie te hard zijn best doet in Oranje. ''Hij zou zich geweldig moeten voelen na een geweldig seizoen bij Arsenal. Ik denk dat hij te gespannen is. Wanneer hij voor Arsenal speelt, is het een andere Van Persie.''

source: Nu Sport NL
wereld
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 okt 2009 11:07
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Nederlands Elftal

Bericht door wereld »

Hoewel de Belgen er niet bij zijn en jammer genoeg Nederland onze verwachtingen nog niet waar maakt hebben de Belgen al 10 redenen bedacht waarom Nederland geen kampioen wordt.

http://goo.gl/gBUr9
http://varen.familiestart.nl/ Van lichtmatroos tot scheepswerktuigkundige

Hans Slot
Jur de Jong
Berichten: 235
Lid geworden op: 23 jun 2011 21:55
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jur de Jong »

Ik geloof niet in sprookjes. Ze hadden dit hands-down moeten winnen. Maar zoals gewoonlijk zijn ze weer alleen met zichzelf bezig ipv met het toernooi. We gaan het zien...

8)
Ruud (R.I.P.)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Ook ik,als 1 van de 16 miljoen bondscoaches,ga een tussenbalans erop los laten, nu iedereen zijn 1e groepswedstrijd heeft gespeeld,en tevens een opstelling maken, met welk elftal wij verder moeten,hier mijn resumé.
Allereerst groep A:
Hier heeft een 'kandidaat EK kampioen' zich aangeboden, namelijk Rusland,wat zeker doorgaat naar de volgende ronde,waarschijnlijk met Polen als gastland,wat mazzel had tegen de Grieken,door een gestopte penalty,voor Griekenland & Tsjechië zal het exit worden.
Nu groep B:
Er is nog alles mogelijk, stel dat Nederland met 1-0 wint van Duitsland, en Portugal met 1-0 van Denemarken, dan staan alle ploegen weer gelijk,gelijk aantal punten, gelijk aan doelpunten voor en tegen, dus kan de laatste wedstrijd in deze groep geen 'salon remise' worden, want kan iedereen nog naar de volgende ronde, en de laatste wedstrijd van de groep, wordt gelijktijdig gespeeld,namelijk om 20:45 uur.
Dus laten wij hopen,dat we de volgende ronde halen, met waarschijnlijk toch de Duitsers.
Groep C:
Hier heeft Italië goed gepresteerd door gelijk te spelen tegen de WK kampioen Spanje, met als verrassing de Kroaten wat de de Ieren wegspeelde,of Italië aanvallend kan spelen, zullen moeten afwachten,Ierland is exit hier, ik denk dat Spanje en Kroatië verder gaan.
Groep D:
Hier heeft Oekraïne goede zaken gedaan, en ook Engeland deed goede zaken tegen de Fransen, door 1-1 te spelen,en zonder Rooney,die pas de laatste groepswedstrijd weer mag mee doen, ook hier is alles nog mogelijk, maar denk toch dat ook hier het gastland[Oekraïne] verder gaat,maar met wie,wel opmerkelijk dat hier[Oekraïne-Zweden] wel de ' beroemde spitsen' wel hun stempel konden zetten,terwijl bij de Fransen de vedetten ook afwezig waren?
Dan het Nederlands elftal, er moet iets gedaan worden,maar wat,nu gelijk maar rigoureus,en wel zo?

Stekelenburg
Boulahrouz-Mathijsen-Heitinga-Schaars[vander Wiel beviel mij niet,Willems nog te jong/onervaren]
van Bommel-de Jong[Evt. van Bommel eruit,Schneider een linie naar achteren,en Robben op links erbij]
Narsingh-Schneider-van Persie[Afellay mist nog ritme,Robben het Bayern complex]
Huntelaar
Het is het proberen waard,sta je in de rust niet voor, kan je altijd nog wisselen,door Afellay-Robben-van der Vaart er in te brengen,ach we zien morgen wel hoe het gaat aflopen.
Veel kijk plezier,namens de Buiscoach :-D :lol:
Buiscoach.JPG
Buiscoach.JPG (54.24 KiB) 2493 keer bekeken
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Never change a losing team. :(
Zit ergens wel iets in, op den duur winnen we ze wel een keertje. :)
Ach, als ze morgen van onze aartsvijand gewonnen hebben ziet de wereld er opeens heel anders uit.
Salute! :)
louie vermaire
Berichten: 325
Lid geworden op: 07 nov 2011 10:33
Locatie: Warmenhuizen

Re: Nederlands Elftal

Bericht door louie vermaire »

ik houw van voetbal ,en ik hoop dat morgen de beste mag winnen.Ik denk 2-0 voor oranje.hoop dat iedereen met mij eens is.Morgen een lekker wit wijntje en een france kaas je,mij hoor je niet meer.Gr uit WARMENHUIZEN.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Huntelaar niet in basis Oranje

Bovenstaand zojuist gelezen op Telesport.

Als ze achterstaan mag hij het laatste kwartier misschien nog even meedoen.
Jammer, het had zo mooi kunnen worden. :roll:
Ik denk dat ik vanavond maar ga Pim Pam Petten. :)
Ruud (R.I.P.)

Re: Nederlands Elftal

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Nou als de "Hunter" weer niet mag starten, dan kunnen ze zondag allemaal weer naar huis,maar is toch nog hoop,volgens deze kenners :lol: :P
DER UNTERGANG.jpg
DER UNTERGANG.jpg (43.68 KiB) 2550 keer bekeken
'De slachting van Joachim Löw door de Nederlanders', zo blikken de makers alvast vooruit op het treffen van vanavond. Op de foto zien we een wanhopige Duitse bondsoach, en de selecties van beide elftallen. Naast Löw worden de hoofdrollen vanavond vertolkt door Bert van Marwijk, Wesley Sneijder, Arjen Robben, Bastian Schweinsteiger en Mario Gomez. :wink:


Plaats reactie