Forummeeting 2012

Alle reünies op een rijtje.
Ruud (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Jawel Jan, dat was werkelijk een zalfje op de tong,en kon ik Bert natuurlijk niet weigeren om het restant mee te geven, nadat hij mij vorstelijk had beloond, waarvoor nogmaals mijn dank :!: :!: :!:
Normaal ben ik geen puur drinker, alleen met Cola of Ginger Ale,drink ik mijn borrels, maar deze fietste er erg goed in, wel in de vriezer leggen.
Ik hoop dat je ervan genoten hebt Bert :?: :!:
zuidam_zeer_oude_genever (Large).jpg
zuidam_zeer_oude_genever (Large).jpg (33.88 KiB) 4840 keer bekeken

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14379
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Jawel Jan, dat was werkelijk een zalfje op de tong
Hallo Ruud et all,

DAT is het inderdaad...........als volgt:

Bij mijn bezoekjes af en toe naar Olst, ga ik meestal altijd wel een flessie wijn of zo kopen voor m'n zus bij de plaatselijke Slijter ( voor bezoekers aan Olst aan te raden in "De Dom" op de hoek van de Droststraat midden in het dorp EN het voormalige huis van 3...jawel meneer drie stuks beroemde Olster Machinisten van den Langen Omvaart te weten de Gebroeders Kobus, Freek & Luuk Kamperman...allen studenten aan de wereldberoemde massinisten school te Zwolle....aahwel ik dwaal af :oops: )

Goed dus bij een bezoekje aan de slijter....waar de uitbaatster een oud dorpsenoot is van weleer....raakten we zoals gewoonlijk eventjes aan de praat EN over drank natuurlijk :lol: waarop ik mededeelde dat ik die Hollandse Jenever niet meer zoop....ik was al een mooi pikheetje over geschakeld op een veeeel beter soppie.....Single Malt Whiskey.........
Waarop mij werd medegedeeld dat ik toch niet echt wist waar ik het over had......WAAAANT echte goeie ouwe Jenever was ZEKER zo goed....misschien wel BETER.........nou dat waren krasse woorden toen "TER plekke" een fles Zuidam werd ontkurkt en ik daar van mocht proeven.........AI ai aiaaaaaiiiiiiii wat een borrel... :lol:

Dan was het vroegaah toch maar behelpen met die Wijnand Focking vliegtuigbenzine in Argentinie :mrgreen:

PS.je: Ik lees met veel genoegen over de gezellige bij-eenkomst EN ben blij te horen dat DE Trofee weer een goed huis - en nog wel op een mooi scheepie nota bene- heeft gevonden voor het volgende jaar. Hoop nog een foto aan m'n kollektie toe te kunnen voegen van dit persoonlijke kunstwerk op de stuurstand of zo :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
lp
Berichten: 2965
Lid geworden op: 30 sep 2007 13:53
Contacteer:

Re: Forummeeting 2012

Bericht door lp »

Dan was het vroegaah toch maar behelpen met die Wijnand Focking
:lol: Misschien hoort dit thuis op "Kees Bloemkool" maar toch...
Twee Amerikanen lopen op de wallen, zegt de een tegen de ander "hier moeten we naar binnen :!: Zegt die andere "hoe zo :?: Kijk dan op dat bord "Wijn and focking" :!:
quo vadis
Jos Komen (R.I.P)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Nog een paar sfeerfotootjes gemaakt door Akkie aan boord van het eerlijke schip Grevelingen. :)
Carel-Jos-Jaap-Ruud.jpg
Carel-Jos-Jaap-Ruud.jpg (168.02 KiB) 4615 keer bekeken
Grevelingen-3.jpg
Grevelingen-3.jpg (146.37 KiB) 4615 keer bekeken
Grevelingen-4.jpg
Grevelingen-4.jpg (205.98 KiB) 4615 keer bekeken
Grevelingen-5.jpg
Grevelingen-5.jpg (179.17 KiB) 4615 keer bekeken
Grevelingen-6.jpg
Grevelingen-6.jpg (198.48 KiB) 4615 keer bekeken
Grevelingen-7.jpg
Grevelingen-7.jpg (140.63 KiB) 4615 keer bekeken
Ruud (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Zojuist :!: nog een fijne herinnering :evil: gekregen van onze reünie in Zeeland,opgemerkt door het CJIB,en wel dat ik een overschrijding maximum snelheid op[auto]wegen buiten bebouwde kom[Rijksweg N59] met 4 km/h,kosten € 23,-[sanctie] + € 7,-[Administratiekosten]= Te betalen € 30,-
Afijn,toch maar die MIO[ mijn Mia] beter en scherper afstellen :!:
Gebruikersavatar
Jan Hendrik
Berichten: 946
Lid geworden op: 22 mar 2006 07:27
Locatie: Melbourne

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Jan Hendrik »

Super goedkoop Ruud.
In mijn landje kost zo,n boete (tot 10 km over de limiet) 176 dollar, dus ong. 140 Euros.
Dus mocht je ooit op vakantie willen komen, laat een ander rijden. Je wordt ook hier gepakt voor een paar km's over de limiet.
Als je betrapt wordt met 30 km p.u. over de limiet dan "bang" rijbewijs onmiddellijk kwijt voor 6 maanden en zelfs voor 1 jaar als het niet de eerste keer is.
Dit is niet bespreekbaar bij politie of rechter.
Jan
Gebruikersavatar
gerard tenerife
Berichten: 6491
Lid geworden op: 22 mei 2009 21:01
Locatie: valle san lorenzo,tenerife,spanje

Re: Forummeeting 2012

Bericht door gerard tenerife »

Hier 100 Euro, maar als je binnen een maand betaald word het vermindert tot 70 Euro.
mvg Gerard
een pessimist is een optimist met veel ervaring.
Gebruikersavatar
Compass
Berichten: 3062
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:11
Locatie: Groningen

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Compass »

Kijk, dat is nou precies waar ik me hier al jaren aan erger. Een gevangenisstraf van pak weg 10 jaar blijkt maar een jaar of 7 / 8 te duren want goed gedrag ACHTERAF is reden tot korting.
Maar als ik een bon krijg en keurig netje en op tijd betaal blijft 100 gewoon 100 :o :twisted:

Grt,
Bert de Boer
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Hier wordt alleen gecontroleerd bij mooi zonnig, maar ook weer niet te warm, windstil weer en alleen op nette tijden, dus pakweg tussen tien uur 's morgens en een uur 's middags - uitsluitend op werkdagen, uiteraard. Voor het overige blijft de politie onzichtbaar. Bovendien staan de borden die de maximum toegestane snelheid aangeven - vaak 90 Km/h - aan beide kanten van de weg en die mag je bij elkaar optellen. De veldwachters staan altijd op dezelfde plaatsen en iedereen waarschuwt iedereen met knipperende koplampen. Tja, wat dacht je ook anders. Grieken hebben een van God gegeven recht om precies te doen wat ze zelf willen, dus ook hoe hard ze willen rijden.

In Athene en Thessaloniki schijnen parkeerbonnen te worden uitgedeeld, maar in zo'n plaats als waar ik (vlakbij) woon, kun je gewoon heel normaal zoals het behoort aan de verkeerde kant van de weg driedubbel parkeren met een vierde op het trottoir omdat hij daar zijn winkel heeft. Ik zal je vertellen dat het aantal beschikbare parkeerplaatsen daardoor aanmerkelijk toeneemt. Maar ja, breng dat al die domme niet-Grieken nu maar eens aan het verstand. :roll:

In de afgelopen achttien jaar kreeg ik drie bonnen: eentje voor het overschrijden van de dubbele witte streep toen ik op een plaats waar je negentig mag rijden iemand inhaalde die maar dertig reed, op een plek waar de politie zich uit de wind, maar in de winterzon, verdekt had opgesteld. Kosten 40 euro.
Een tweede omdat ik dat naburige stadje met 55 km per uur kwam binnenrijden terwijl ze net bezig waren om twintig meter achter dat bord 50 hun nieuwe laserpistool uit te proberen. Daarna zijn ze binnen de bebouwde kom nimmer meer gesignaleerd, maar ik betaalde ook daar 40 euro voor.
En een keer hadden ze zomaar in een enkele straat iedereen die verkeerd geparkeerd stond een bon achter de ruitenwisser geduwd waarna ze hard waren weggelopen. Ook dat kostte veertig euro. Zal wel standaardtarief zijn.
Honderdtwintig euro in achttien jaar. Zo is er toch veel onrecht in de wereld.

Ach, daar staat dan weer tegenover dat je voor het verlengen van je rijbewijs naar vijf verschillende kantoren moet voor tien formulieren en dan - op gevorderde leeftijd - naar twee verschillende dokters om uitgebreid te worden gekeurd, maar dat je die hele procedure kunt omzeilen door bij één kantoor één formulier op te halen en een rijschoolhouder de honoraria voor die twee dokters plus 20 euro extra te betalen waarna die dat keurig voor je regelt.
Ruud (R.I.P.)

Re: Forummeeting 2012

Bericht door Ruud (R.I.P.) »

Ahoy,
Naar aanleiding van ons bezoek aan de BRU 17,had ik de leiding van dit établissement,een keurig briefje geschreven met daarin onze dank voor de geboden diensten,en dan is het ook leuk dat je een antwoord krijgt,wat je tot tevredenheid stelt.
Habraken Vis.jpg
Habraken Vis.jpg (32.34 KiB) 4131 keer bekeken
Tevreden klanten :!:
CIMG0964 (Large).JPG
CIMG0964 (Large).JPG (133.25 KiB) 4131 keer bekeken


Plaats reactie