Gezocht: bemanningsleden Maasym-N begin '60

Speciaal voor degenen die op zoek zijn naar oud-collega's.
rinus

Bericht door rinus »

leen zit hier jos .
gr.rinus

Gebruikersavatar
surfeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 okt 2005 15:55
Locatie: Hoek van Holland
Contacteer:

Wie spreekt hier de enige waarheid???

Bericht door surfeur »

Is dat RINUS of is dat JOS?
Ik heb op deze site twee BALLEN gevonden, namelijk een Cor en een Leen, maar naar mijn mening nog veel te jong!
Op het kustvaartforum heb ik niets kunnen vinden of heb ik misschien verkeert gezocht?
Wil de echte meester Bal uit Scheveningen, opvarende van de Maasym-N nu opstaan en zich melden :shock: !
Lachend kan men duizend dingen doen die met tranen onmogelijk zijn. Afbeelding

Afbeelding

Groeten uit Hoek van Holland sur Mer
rinus

Bericht door rinus »

cor en leen zijn broers Leen is de oudste en al lang met pensioen.
gr.rinus
kijk op zijn eigen site staat een foto van hem
Leen B

Gezocht bemanningleden Maasym-N.

Bericht door Leen B »

Hai Dirk :D hoe oud moet ik wezen om Meester Bal te mogen zijn :?: Ik heb in de jaren zestig wel op de Coaster 8) als Meester Bal gevaren. :wink: Maar niet op de Maasym-N :cry: dus kan ik je jammer genoeg niet helpen :!: Misschien is het een Famlid van me. Maar ik zou niet weten wie, dus helaas voor jou heb je mis geschoten. :shock: Maar blijf hier lekker op kombuispraat hangen, er is hier genoeg te beleven. :o Een vetput Groet van Leen Bal :P :P :P
Kees Bloemkool

Bericht door Kees Bloemkool »

Hallo Manne,
Jullie gaan me toch niet vertelle dat er nog een ANDERE meester Leen Bal op deze aardkloot rondloopt???? Of als meester op een of andere scharrelbak vaart? :cry:
Die ene meester Bal is Kees meer dan genoeg. :wink:
Mot er niet an denke, manne.
DE BALLLUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Sorry, ik ben er even niet en dan begint Kees Bloemkool meteen. :evil:
Misschien is het beter om iemand bij zijn scheldnaam te te noemen.
Dan weet je meteen wie je bedoelt.
Op Zandvoort, Kattek, Scheveningen en vreemd genoeg IN IJmuije had iedereen zijn bijnaam, die alom bekend was.
Dus twee Leen Ballen moeten dus twee verschillende scheldnamen opleveren.
Ben benieuwd.
Op Zandvoort maakten ze het wel erg gecompliceerd.
Gerrit van Jochempie, rooie Arie van steegie.
Maar op Scheveningen hield men het kort.
All the best
Jos
ikke jan

Gezocht: bemanningsleden Maasym-N begin '60

Bericht door ikke jan »

Tja Kees onze Here vergeet zijn zondaars niet te straffen he. Gne, gne, ik lach me een kriek Kees, grote zondaar dat je er ben. Die kale kop die Meester Bal je Italie bezorgde zal ik nooit meer vergeten, man, man wat een lol had ik toen. Ik mag hope dat er nog een tweede is Kees, ik ga er snel een Oorlam op nemen gne, gne, gne!! Ikke Jan
Kees Bloemkool

Bericht door Kees Bloemkool »

As je ALLES gehad hept komp die Ikke Jan nog effe lope zeike.
Ja manne, Kees ist effe pissig.
Die Ikke Jan, die godvergete droogkloot, die de kat altijd in het donker kneep.
Stiekum zuipe op ze wacht en Kees die Ikke Jan zijn klote klare op de boeieroute bij Texel op weg naar het Keiler Kanaal.
Uitwijke voor Urrekers die met lichies an, asof ze an het visse ware en volle kracht door bleve kachele as ze van bakboord inkwame.
En Ikke jan Hikke: Ze motte voor jouw uitwijke, Hik.
Maar Kees kent ze pappeheimers.
Rondtornetje over stuurboord manne, want je weet maar nooit of die gasten op een kabeltje afstand asnog uit gaan wijke.
En dan is het Boem is Ho.
De BALLLUUHHHHHHHHHHHHHH

Afbeelding
Gebruikersavatar
surfeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 okt 2005 15:55
Locatie: Hoek van Holland
Contacteer:

Re: Gezocht bemanningleden Maasym-N.

Bericht door surfeur »

Leen schreef:Hai Dirk :D hoe oud moet ik wezen om Meester Bal te mogen zijn :?: Ik heb in de jaren zestig wel op de Coaster 8) als Meester Bal gevaren. :wink: Maar niet op de Maasym-N :cry: dus kan ik je jammer genoeg niet helpen :!: Misschien is het een Famlid van me. Maar ik zou niet weten wie, dus helaas voor jou heb je mis geschoten. :shock: Maar blijf hier lekker op kombuispraat hangen, er is hier genoeg te beleven. :o Een vetput Groet van Leen Bal :P :P :P
Ahoy Leen, bedankt voor snelle je reactie en jammer en voor jou wellicht gelukkig dat jij het niet bent!
Ik vermoed dat die andere meester (Leen) Bal tegen de 80-jaar loopt :shock: , vandaar.
Lachend kan men duizend dingen doen die met tranen onmogelijk zijn. Afbeelding

Afbeelding

Groeten uit Hoek van Holland sur Mer
Gebruikersavatar
surfeur
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 okt 2005 15:55
Locatie: Hoek van Holland
Contacteer:

Bericht door surfeur »

Kees Bloemkool schreef:Hallo Manne,
Jullie gaan me toch niet vertelle dat er nog een ANDERE meester Leen Bal op deze aardkloot rondloopt???? Of als meester op een of andere scharrelbak vaart? :cry:
Die ene meester Bal is Kees meer dan genoeg. :wink:
Mot er niet an denke, manne.
DE BALLLUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHH
Aiai Kees, er schijnen nog horden BALLEN rond te lopen in deze wereld, maar dat neemt niet weg dat ik er toch nog naar één opzoek ben.
Ga er maar lekkur van dromen en laat de motoren maar stampen.

Lezzam!
Lachend kan men duizend dingen doen die met tranen onmogelijk zijn. Afbeelding

Afbeelding

Groeten uit Hoek van Holland sur Mer


Plaats reactie