Drank en vrouwen...

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Nee, Harry, maar ik ben een paar dagen aan de rol geweest - drank en vrouwen, je kent dat als geen ander - en toen kwam het er even niet van. :shock: :oops:

Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14450
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Harry G. Hogeboom »

je kent dat als geen ander
Ooooh them Memorieeees :lol:

Gelukkig TH.........ik begon me ietwat zorgen te maken........maar die blijken dan ongegrond te zijn.....ik hoop trouwens dat je het toetsenbordje nog wel kunt lezen na het testen van die ambachtelijk gestookte Tsaporo van neef Giorgios :lol: :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Komt nog bij dat ik weer eens op een punt ben gekomen waar ik allerlei interessante zijpaden zie en moet besluiten of ik die wel of niet in zal slaan en zo ja, hoe ver dan wel? Die titel, "Drank en vrouwen..." klopt van geen kanten en dat wordt alleen nog maar erger. Nou ja, drank genoeg en vrouwen ook, maar niet in het verband waar de geachte lezers op hadden gehoopt. :wink:
Ik zie allemaal kapstokken waar ik van alles en nog wat aan kan ophangen en intussen ben ik zaken op het spoor gekomen waar ik totaal geen weet van had.
Ik doe mijn best! Ik zal proberen morgen nog een stukkie te plaatsen, want morgenavond arriveren er vrienden uit Nederland en dan komt er een week lang niets van. Sorry!

Afbeelding

En wat die tsipouro betreft, de supermarkt had mijn favoriete merk niet... Tsilili, niet gezoet met anijszaad. Grappa, zogezegd, want dat is exact idem dito hetzelfde.
Ik kan naar neef Giorgos gaan, maar die wil dan geen geld hebben en daar heb ik een reuze pest aan. Ik betaal liever gewoon, maar ja, dat wil ie dan niet. Dit jaar ga ik dat anders doen; als hij in oktober gaat stoken, geef ik hem een partij druiven voor een litertje of twintig - hier rekenen ze overigens in kilo's - en een partij brandhout en dan kan hij mijn drank stoken. Wie weet ga ik die wel onder een eigen label exporteren.
Een exclusief merk. Dat kost een paar centen, dat spreekt, maar dan heb je ook wat.
Geen Mastrosentod, maar puur natuur. :roll:
Aad v Staveren (RIP)

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Aad v Staveren (RIP) »

Theo je schreef over dat je in Overschie alleen het cafe -restaurant van Van Kalis aan de Rotterdamsche rijweg
als kroeg kan herinneren. Dat er meer kroegen in Overschie waren kan ik van jouw kant begrijpen, daar je aardig ver weg woonde van de omgeving Dorpstraat-Delftweg- Voorom en Achterom . In deze buurt waren en aantal kroegen die al heel lang in Overschie gevestigd waren. Ik zelf heb gewoond op de Plassingel( geboren),
Parallelstraat en op het Sarendamplein hoek van Staverenstraat . Ook ik heb op dezelfde school gezeten waar jij op zat, maar dan in een lagere klas.Ik ben n.l. geboren in 1938. De rest van je verhaal doet mij toch aan het
een n ander herinneren van de tijd dat ik tot 1947 in Overschie gewoond heb
Bedankt voor deze herinneringen
Aad van Staveren
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14450
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Toch....voor alle zekerheid :lol: .........dit fraaie onderwerp van Horsten maar even " IN beeld" houden :roll: ...........met de faciliteiten van de Olympische Spelen zo vlakbij voor hem.......wie weet is ie eerst naar een trainingskamp.........." om stof tot schrijven op te doen" :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14450
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Eventjes dit facinerende onderwerp wat in het zoeklicht houden :lol: ........Opa Horsten doet een dutje :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Zelfs kapiteins in ruste slapen nooit, doen zelfs geen dutje. Ook die "rusten" slechts.
Dat dat soms zo ronkt, is een misleidende bijkomstigheid. Dat zijn de hersens die ge-reset worden. :roll:
Zondagmorgen rond zeven uur (Griekse tijd) keer ik terug tot het normale leven; niet eerder.
Geef me nog even, alstublieft.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14450
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Geef me nog even, alstublieft.
ABsoluut geen haast schipper..........."ronk" maar rustig verder :lol: :mrgreen: ...we hebben alle tijd........maaaar " ut lampie knippert" :roll: :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10609
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door jdbvos »

...en daarbij -nu even ervan uitgaand dat je Win8(.1) hebt- kun je je zijpaden zo mooi "bewaren".....
Ff rechtonder de muis houden, en dan verschijnen de 'charms' van de Windows-instellingen...
Op 'delen' klikken, en toevoegen aan de leeslijst.....c'est tout ! (zoals de Chinezen zeggen :lol: )
Vind je alle interessante sites terug die je eigenlijk wel ff had willen volgen...
Oost, west...ook best
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Drank en vrouwen...

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Zo, het is er dan toch weer van gekomen. Aflevering 3 die ook weer heel weinig met "Drank & Vrouwen" te maken heeft. :-D


Plaats reactie