Heel boos

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Gebruikersavatar
Drentenier
Berichten: 2201
Lid geworden op: 12 mei 2010 14:13
Locatie: Gasselte

Re: Heel boos

Bericht door Drentenier »

Laat ze maak lekker lullen, Jos.
Als jij daar lol in hebt moet je het vooral blijven doen. Je zult waarschijnlijk betere weerfoto's maken dan diegenen die er commentaar op hebben.
Groet,
Hans

Gebruikersavatar
K.Brouwer
Berichten: 2790
Lid geworden op: 03 dec 2005 18:18

Re: Heel boos

Bericht door K.Brouwer »

Niets van aantrekken Jos. Die gasten begrijpen dus niet dat die RTL 4 weerman/vrouw juist jouw foto eruit pikt omdat daar nu net hetgeen opstaat waarover hij/zij het nu over wil hebben. Schijn jij dus oog voor te hebben ( zijn al die obssen toch nog ergens goed voor geweest :wink: ).
Met hun beperkte denkvermogen komen ze dan niet verder dan dat jij dan dus publiciteitsgeil moet zijn. Gewoon de normale afgunst dus.

Blijf dus maar lekker door "kieken" Jos, levert in ieder geval mooie foto's en als extraatje een stel jaloerse krengen op 8).

Groeten, K.Brouwer
Gebruikersavatar
rspeur
Berichten: 3112
Lid geworden op: 11 dec 2009 17:41
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Heel boos

Bericht door rspeur »

Kennelijk hebben die figuren de publiciteit niet bereikt, gewoon kinnesinne dus.
En dan te bedenken dat de weermensen een selectie maken uit honderden, soms wel duizenden foto's.
Gniffel, gniffel, gniffel dus. En zeker niet boos op eikeltjes....
René
Ik leit m'n tong hier altoid foin ofskrape
ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Re: Heel boos

Bericht door ferryvaneeuwen »

K. Brouwer, goed gezegd, daar heb ik verder niets aan toe te voegen en dat wil wat zeggen voor een beroepsouwehoer zoals ik........;)


Ferry
Mart Hoogedoorn
Berichten: 3818
Lid geworden op: 11 mei 2005 06:59
Locatie: Brasil

Re: Heel boos

Bericht door Mart Hoogedoorn »

Jos ze zullen straks je mooie plaatjes missen...moeten ze weer in de ondermaatse troep baggerren :roll:
''Recht zo ie gaat''Mart.....Een beetje zigzaggen mag ook
Bob R.I.P.
Berichten: 3142
Lid geworden op: 19 sep 2008 18:00
Locatie: Langedijk

Re: Heel boos

Bericht door Bob R.I.P. »

Het is natuurlijk wel zo dat die weermannetjes en weervrouwtjes mooi weer spelen met jouw foto's.

Bob
't Leven is niet altoid roist met krente, 't is ok welders gortepap die skift is.
Gebruikersavatar
Drentenier
Berichten: 2201
Lid geworden op: 12 mei 2010 14:13
Locatie: Gasselte

Re: Heel boos

Bericht door Drentenier »

Maar ze zetten in ieder geval wel de naam van de fotograaf er bij! En daar zijn op dit forum wel vaker discussies over geweest.
Groet,
Hans
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14434
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Heel boos

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Zal mijn kop waarschijnlijk teveel boven het Nederlandse maaiveld steken.
Vroegaah was dat normaliter " iets om trots op te zijn" in de Lage Landen........heden ten dage krijg ik steeds meer de indruk van " blijf zitten waar je zit en verroer je niet"..anders wordt er hoopies kommentaar geleverd..........door " de beste stuurlui aan de wal"......verder is alles er al over gezegd............maaaar nou is het wel zo natuurlijk dat " als je je kop boven het maaiveld steekt"..........je haar d'r af gaat! :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Heel boos

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Als je je nou érgens niks van aan moet trekken, Jos, dan is het dat soort commentaren en kritiek. Je bent heel zeker geen eenvoudige boerenlul die kiekjes maakt. Ik heb je meerdere malen gecomplimenteerd over bepaalde foto's en ik durf te zeggen dat ik daar enige kijk op heb en dus recht van spreken - wat op zich ook alweer een uitspraak is die door sommigen niet gewaardeerd wordt, maar daar heb ik op mijn beurt dan weer schijt aan.

Je beseft dat zelf misschien niet eens, maar jij "ziet" een goeie foto en knipt dan. Je hebt er oog voor en het is altijd al zo geweest dat je dan zelfs met de eenvoudigste camera de mooiste foto's maakt. Als ze jou morgen een Hasselblad van 10.000 euro in handen zouden geven, zou je aanvankelijk waarschijnlijk veel slechtere foto's maken. Er eenmaal handig mee en alle mogelijkheden benuttend, zou je nog mooiere dingen kunnen doen dan nu.
Kijk, en zoiets valt dan op en er zijn nu eenmaal veel jaloerse mensen op deze wereld. Dat is altijd al zo geweest, maar vroeger moesten ze hun krititiek en slap gelul middenin je gezicht zeggen - of in de krant schrijven - terwijl iedereen nu lekker vanachter zijn computer alles kan zeggen wat hij of zij wil.

Ja, steek je kop vooral boven het maaiveld uit. Dat wordt niet gewaardeerd, maar daar moet je schijt aan hebben. Ik ben altijd al een tikkie afwijkend geweest en ook dat werd vaak niet gewaardeerd, maar gelukkig vrijwel uitsluitend door mensen die totaal niet van belang waren. Wat al helemaal niet wordt gewaardeerd, is openlijk zeggen dat je graag een tikkie anders wil zijn. Mijn vroegere echtgenote werd des duivels als ik zei dat ik er voor paste om in "de grijze massa" ten onder te gaan. Dat mag je in Nederland niet zeggen. "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" is ons vaderlands devies. Het zou niet best zijn als iedereen zich daar altijd aan had gehouden.

Ga lekker door met fotograferen en vooral ook publiceren. Als je straks weer in het westen woont, vind je ook daar vast onderwerpen genoeg.
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: Heel boos

Bericht door leo-shof »

Jos gewoon door gaan met foto´s maken en op sturen
En wat betreft die (A)sociale media , die willen alleen maar iemand afbranden
ik heb het gelukkig zelf niet , heb ooit Hyves gehad , en zal er ook nooit komen
Dus Jos gewoon door gaan met je HOBBY
En over een maand krijgen we mooie strand luchies
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO


Plaats reactie