Spanning en sensatie

Alles over boeken, schrijven, uitgevers etc.
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14379
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Spanning en sensatie

Bericht door Harry G. Hogeboom »

De man heeft een heel plezierige stijl van schrijven. Ik vind het beter dan Clive Cussler.
Tjaaaa........wat denkie!! :lol: Het is een Canadees Horsten.....even bij de les blijven!! :mrgreen: :roll:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"

Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Spanning en sensatie

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Tja... wat wil je ook. De Canadezen hebben tenslotte de pindakaas uitgevonden! :-D
Wim Plukker
Berichten: 518
Lid geworden op: 03 sep 2006 17:02

Re: Spanning en sensatie

Bericht door Wim Plukker »

Theo Horsten schreef:
Afbeelding
Zie dit nu pas en vermeld hierbij dat ik over een dikke week naar Male vlieg om er 3 zandsuppleties uit te voeren op Feyhdoo, Tinadhu en Himafushi.
Ben zeer benieuwd want wel langs gevaren maar nog nooit geweest.
Schermafbeelding 2016-05-08 om 10.30.03.png
Schermafbeelding 2016-05-08 om 10.30.03.png (53.59 KiB) 5226 keer bekeken
M.v.g.

Wim
"Beauty is in the eye of the beholder"
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Spanning en sensatie

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Alvast ter voorbereiding ...

  • Malé was zo klein en het cirkelvormige eiland was zo volgebouwd dat er geen plaats meer overbleef voor een luchthaven. Die was aangelegd op het naburige eiland Hulhulé dat de vorm van een vliegdekschip had en vrijwel volledig door de start- en landingsbaan van het vliegveld werd bedekt. Aan boord van een viermotorige A380 zag Kurt hoe andere passagiers de armleuningen zo stevig vastgrepen dat hun knokkels helemaal wit werden terwijl het toestel steeds meer hoogte verloor en alsmaar dichter bij het water kwam. Net op het moment toen het leek alsof de wielen de golven zouden raken, kwam er vaste grond in zicht en zette de grote airbus zich met een doffe dreun op de betonnen baan neer.
[/color]

Goeie reis en veel plezier daar!
Wim Plukker
Berichten: 518
Lid geworden op: 03 sep 2006 17:02

Re: Spanning en sensatie

Bericht door Wim Plukker »

Tks Theo,

Ik heb de vluchtgegevens nog niet binnen maar ws wordt het met Emirates met een overstap in Dubai en nog 1 op Hulhule want de eerste suppletie vind plaats op Feydhoo, 1 van de eilanden van de zuidelijkste atol, krijg net vanmorgen bericht van mijn collega dat ze de eerste bak aan de wal hebben gedraaid.

Cussler kan inderdaad liegen zoals het gedrukt staat want een Airbus A380 kan helemaal niet landen op Hulhule:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Airbus_A380
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... irbus_A380

:lol:

M.v.g.

Wim
"Beauty is in the eye of the beholder"


Plaats reactie