Wat een plaatje he, zo zie je tegenwoordig niet meer!! Geld eigenlijk voor alle Neder boten, in 3 maandjes uit en thuis naar Japan een dikke 20 mijl was voor die tijd in de jaren zestig best snel.
Heb nog een plaatje van de Bawean op m'n werkkamer hangen is genomen in 1965 of 1966 en is genomen door een vliegtuigje in de straits nabij Port Swettenham, later kwamen ze aan boord om deze foto's te verkopen.
dirk47 schreef:Heb nog een plaatje van de Bawean op m'n werkkamer hangen is genomen in 1965 of 1966 en is genomen door een vliegtuigje in de straits nabij Port Swettenham, later kwamen ze aan boord om deze foto's te verkopen.
Mooie foto van de Bawean, die heb ik nog niet. Hoe kom je er aan? Grote kans dat ik toen aan boord zat.
Van april tot eind december 1965 op dit schip gezeten, waarvan in juni in Indonesië en eind juni in Singapore/Port Swettenham/Penang.
Groet, Paul Gortworst
Ik heb m,n monstrboekje erop nageslagen, ik ben aan boord gekomen op 23-12-65 op Malta, en afgelost ook van Malta op 26-10-66 , 10 maanden 2 rondreizen LACAS dienst, dus ik den k dat ik je gemist heb.
Hoi Bertus die T boten waren toch werkboten ! in jouw tijd was de dekdienst ook een stuk groter volgens mij alhoewel het late ook steeds minder werd, ik herinner mij ook nog de Camerounkust ( eerste boot) daar was nog 24 uurs stuurtorn en uitkijk.
Deze Tabinta heeft nog gestaagde masten!