Windows 10

Problemen met foto's plaatsen? Of met andere PC problemen? Stel dan hier je vraag.
Jos Komen (R.I.P)

Re: Windows 10

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

omdat vanmorgen de vaatwasser mijn aandacht opeiste
Staat die misschien op dezelfde groep als de waterkoker? :)

Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10557
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Windows 10

Bericht door jdbvos »

:lol: :lol: :lol:
Oost, west...ook best
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Windows 10

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

Nee, dat niet. En gelukkig bleek na de tweede proefwasserij dat ik het probleem had opgelost. :-D
Zo liep het toch nog goed af.
Morgen maar weer eens naar mijn monitorresolutieveranderingsproblematiek kijken. Nu eerst nog wat pagina's vertalen, want ik loop achter. Het zijn de laatste loodjes; ik had zondagavond klaar willen zijn. Dat ga ik waarschijnlijk niet meer redden. Maar ik heb nog tijd, gelukkig.
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Windows 10

Bericht door v+d »

Nou, na een middag klooien en zelfs systeemherstel, wat hier met die drie koperdraadjes eindeloos duurt, is de kok nog steeds kort en dik. Ik ben ermee gekapt voorlopig, word is goed te doen en als ik die kok niets te vreten geef wordt ie hopelijk vanzelf mager :wink:
Door het geklooi met het vorige kastje van de provider moesten er ook nog diverse updates ingeslagen worden, het kattenhospitaal vraagt ook aandacht, de goten moeten nog bladvrij gemaakt worden en dat heeft voorrang, wil ik over een week rustig naar de Portugezen kunnen vertrekken.
Dus van mij komt de oplossing voorlopig niet, tenzij iemand van de 50 plus computerclub nog een idee heeft dan meld ik het hier
KJanssen
Berichten: 35
Lid geworden op: 08 apr 2014 21:17

Re: Windows 10

Bericht door KJanssen »

Ik dacht dat ik al een reactie had gestuurd, maar ik zie deze niet verschijnen. Nogmaals:
Na een update van windows 10 stond mijn beeldscherm in de tabletmodus.
MS laat na de update niet weten dat de instelling van het beeldscherm is aangepast. Gelukkig wist mijn dochter wel dat het hieraan lag en kon ik zo het probleem oplossen.
Groetjes,
Karel
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Windows 10

Bericht door v+d »

Bedankt, dat gaan we nog even proberen vanavond.
Gebruikersavatar
Allen
Berichten: 4848
Lid geworden op: 26 feb 2010 12:24

Re: Windows 10

Bericht door Allen »

Voor een laptop -Tabletmodus.

Jan heb je iets aan onderstaande?
>Klik/Open "Instellingen"
>Klik/Open "Systeem"
>Klik/Open "Tabletmodus"

Beeldscherm.JPG
Beeldscherm.JPG (108.41 KiB) 5755 keer bekeken
Grtn @Allen
Theo Horsten (R.I.P.)

Re: Windows 10

Bericht door Theo Horsten (R.I.P.) »

----------------
Vanmorgen na eerst nog wat klooien en zoeken toch maar teruggegaan naar de vorige versie van Windows 10. Daar had het machien een klein uurtje werk mee, maar daarmee was het probleem wel in één keer opgelost. Alles weer bij het oude. Ik heb weer een hele lijst met schermresoluties waaronder de 1920 x 1080 die ik moet hebben.

Mijn eigen conclusie: die nieuwe versie van Windows 10 wil niet samenwerken met mijn Radeon videokaart. Die werkt prima, dus dan maar geen nieuwe Windows versie.

-----------------Afbeelding

Probleem opgelost. Het is kraakhelder en zonnig, geen wind en 5 graden. Prachtige dag. Vlijtig verder met vertalen. Nog 25 pagina's. Als ik heel hard doorwerk, kan het morgenavond nog klaar zijn. Hoeft niet. Mag gerust nog een dag en zelfs twee dagen bijkomen. Maar ja, zondag 26 november klaar was al drie maanden het plan en daar houi ik me dan graag aan. :?
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: Windows 10

Bericht door v+d »

Bedankt voor de adviezen, ik heb windows 10 en alle update tot aan vandaag er weer op geprutst waarbij geduld een schone zaak was :) . Nou ja, het is nu lees en werkbaar, de kok heeft nu de bof maar ziet er verder wel gezond uit.
Het wordt kerst dus we wachten op een wonder, ik laat het voorlopig zo :wink:
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10557
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Windows 10

Bericht door jdbvos »

De bof...!
Da's voor kinderen al heel wat, maar voor volwassenen schijnt dat helemaal behoorlijk aan te komen...
Allebei sterkte toegewenst, en de kok van harte beterschap !
Toch SinterKerstEnNieuw in Warken ??
Oost, west...ook best


Plaats reactie