Ambuggiebar

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14382
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Ambuggiebar

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Wellicht is hij later op een centrale terecht gekomen
Is de direktie soms even met vakantie en heppie ietsie TEveel gedronken Jan??.......Stuurlieden op een Centrale om het licht an te houwuh?? :roll: :lol: :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"

Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10558
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door jdbvos »

:lol: :lol: :lol:
gwoon van whatsapp gepikt !!
Bijlagen
L&H.gif
L&H.gif (33.92 KiB) 2610 keer bekeken
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10558
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door jdbvos »

Ooit eens naar de Duitse Waddeneilanden Wick of Sylt (bij de Deense grens) geweest ? Alleen het treinreisje naar Dagebüll is dat al waard met dat oeroude treintje....
Voor het veer hebben ze nu een alternatief bedacht ! Vlgs mij DE oplossing voor alle Waddeneilanden !
Dus vraag maar ff rond wie wat wil drinken, en dan heffen we het glas op het oh-zo-groene vervoer van onze buren !
Oordeelt zelluf, kijkt hier!
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
Erikdepooter
Berichten: 630
Lid geworden op: 23 jan 2012 12:25
Locatie: Driebergen-Rijsenburg

Re: Ambuggiebar

Bericht door Erikdepooter »

de muggen van Jan . . .
Wat me opvalt is dat het allemaal intacte lijkjes zijn. Ik ben ook van het type dat respect heeft voor al wat leeft, behalve voor muggen.
Maar als ik zo'n verzameling zou maken was het één grote bloedvlek geworden. Mijn eigen bloed welteverstaan.
"Vol vooruit - Vol achteruit - Stop - Klaar met machine, da's alles".. (Meinhart v.d. Vliet, Commodore Esso Tankvaart Mij, Ras Tannurah 1982, over de kunst van het manoeuvreren)
Sparks316
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 aug 2018 10:25
Locatie: Oss

Re: Ambuggiebar

Bericht door Sparks316 »

Zit ik in topic "Haven van Amsterdam" bij toeval te kijken, kom ik een reaktie van Harry tegen "en DAN naar Dr. Klokke....mensekinders"
Ach ja, ik heb ook nog heel wat van die groene stempeltjes "GOEDGEKEURD W.H.F. Klokke" in mijn monsterboekkie staan... Da's wel van een pikheetje geleden. Zat die man niet op de Gelderse Kade?
Louis
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14382
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Ambuggiebar

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Zat die man niet op de Gelderse Kade?
As ik ut toen allemaal goed begreep Louitje, dan werd hij aldaar ook mede door " het liggende werk" overeind gehouden :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Sparks316
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 aug 2018 10:25
Locatie: Oss

Re: Ambuggiebar

Bericht door Sparks316 »

Ik weet niet of hij daar ook woonde, maar hij kon tussen de middag en na zijn werk natuurlijk zo aanschuiven voor een borreltje of aansluiten in een rij. Zal ie vast wel alleen de "vers goedgekeurde exemplaren" uitgezocht hebben :lol:
Louis
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14382
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Ambuggiebar

Bericht door Harry G. Hogeboom »

DE Gelderse Kade en Dr. Klokke.
( Ik denk dat deze kaart van iemand van de KHL site is, want op de genoemde datums zat ik op zee)
Bijlagen
keuringskaart.jpg
keuringskaart.jpg (198.65 KiB) 2233 keer bekeken
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14382
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Re: Ambuggiebar

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Eeeeh Louitje...Sparks 316.....ben je even bij de les of zit je soms net aan een flessie Rose te lurken?? :lol: Ik zie zojuist tot mijn grote verbazing dat ten tijde van het zgn. Kerstdiner in 1970 op de " Forest Hill"- zie de Mooie Tankers pagina- de toen aanwezige Vonkentrekker heeft ondertekend met zijn Vonkentrekker nummer 270!! Weet jij uit te vogelen wie die Sparks was?? Wie weet zittie nog steeds ergens achter een seinsleutel :mrgreen:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Sparks316
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 aug 2018 10:25
Locatie: Oss

Re: Ambuggiebar

Bericht door Sparks316 »

Harry G. Hogeboom schreef: 07 sep 2018 20:41 Eeeeh Louitje...Sparks 316.....ben je even bij de les of zit je soms net aan een flessie Rose te lurken?? :lol: Ik zie zojuist tot mijn grote verbazing dat ten tijde van het zgn. Kerstdiner in 1970 op de " Forest Hill"- zie de Mooie Tankers pagina- de toen aanwezige Vonkentrekker heeft ondertekend met zijn Vonkentrekker nummer 270!! Weet jij uit te vogelen wie die Sparks was?? Wie weet zittie nog steeds ergens achter een seinsleutel :mrgreen:
FF geduld Harry, ik moet nog lijsten uit die jaren hebben maar moet ze ff opdiepen. Ik had ter plekke al gereageerd met "kijk, weer een sparks die bij het tekenen ook zijn dienstnummer gebruikt"; dat bleef ook mij achtervolgen tot ver in de jaren 80 :mrgreen:
Louis


Plaats reactie