Achter de Mast

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Koksmaateersteklas
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2019 10:13

Re: Achter de Mast

Bericht door Koksmaateersteklas »

Beste Adri,

Wat een prachtig initiatief. Ik zou graag het bestand ontvangen. Ter toelichting: het heeft voor mij een zeer bijzondere betekenis. Het was het favoriete boek van mijn onlangs overleden moeder. Zij had het leren kennen op de zeilschool in Heeg in 1955 alwaar iedere avond een hoofdstuk werd voorgelezen. Ze had zelf een exemplaar en deze heb ik haar vlak voor haar overlijden nog voorgelezen - ze had een hersenbloeding gehad - en uiteindelijk is deze ook meegegaan in de kist. Kortom, te mooi om waar te zijn. Geweldig bedankt, Marc

Mijn mailadres: info@devriesmarc.nl

Gebruikersavatar
Breeze
Berichten: 943
Lid geworden op: 30 jan 2017 20:43
Locatie: Nw. Lekkerland

Re: Achter de Mast

Bericht door Breeze »

Hé, weer eens een klant voor dit leuke boek.
Het manuscript is onderweg.

Adri
Patrickjfjanssen
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2019 17:55

Re: Achter de Mast

Bericht door Patrickjfjanssen »

Beste Adri, ik zou ook heel graag het bestand ontvangen. Mijn email is patrick@wipeout.eu. Ik wil graag de voorzitter van de Nautische Tafel ermee verrassen. Hij heeft het er altijd over en kon het boek niet meer vinden. Dit zou hij heel leuk vinden vermoed ik. Alvast dank, Patrick.
Gebruikersavatar
Breeze
Berichten: 943
Lid geworden op: 30 jan 2017 20:43
Locatie: Nw. Lekkerland

Re: Achter de Mast

Bericht door Breeze »

Patrick,
Ben een paar dagen in het buitenland. A.s. weekeind zal ik het bestand toesturen.

Adri


Plaats reactie