verdwenen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10597
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: verdwenen

Bericht door jdbvos »

Dankzij een linkje van Jinny heb ik bovenstaande reakties gelezen, en die hebben mij echt geroerd...
In boosheid was ik weggegaan...en heb daarmee de hele groep onrecht gedaan. Dus zoals zo vaak is bewezen: boosheid is een verdomd slechte raadgever...
Nu heb ik daarmee eveneens Erik doen opstappen, en dat is absoluut niet m'n voornemen geweest. Geen enkele opstap, trouwens...
Hij heeft wel een punt, dat ook ik voelde...het "pit" was een beetje uit het forum, mede doordat we in korte tijd iconen van ons forum op het luik hebben moeten zetten, en alle foto's zijn geplaatst, de verhalen verteld, en de documenten gedeeld.... Dan val je een beetje in een gat...
Maar de aktualiteit in het maritieme gebeuren is er niet minder om geworden, en verdient ons commentaar...
Met jullie goedvinden wil ik dan ook terugkeren op m'n besluit, en bygones bygones laten zijn....
Er is een oceaan aan water onder de bruggen door gegaan, en m'n boosheid met de ebstromen afgevoerd.
Dus Erik...zoals ze in de Carib zo mooi zeiden: "Kom bak toe us, man ! Kom bak !"
En iedereen: Bedankt voor jullie voorgaande woorden !
Oost, west...ook best

Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2213
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: verdwenen

Bericht door Jinny »

Dank je Jan.
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Cbalk
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jul 2013 23:10

Re: verdwenen

Bericht door Cbalk »

Een vrouw is van nature een Engel !!!

Dank je Jinny
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Re: verdwenen

Bericht door Roy »

Good job Jinny !!!.

gr., Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Klaas Buytenwegh
Berichten: 859
Lid geworden op: 30 jul 2018 20:31

Re: verdwenen

Bericht door Klaas Buytenwegh »

Jinny, dat is geweldig. Hartelijk dank voor je inzet. En Jan ik ben blij, dat je weer terug ben, heel goed nieuws.

Grt.

Klaas
warbout
Berichten: 593
Lid geworden op: 19 jul 2012 23:11
Locatie: Rhoon

Re: verdwenen

Bericht door warbout »

Welkom terug aan boord Jan.

grt, Willem.
"De tijd gaat niet voorbij maar wijzelf gaan voorbij"
Gebruikersavatar
Co
Berichten: 1122
Lid geworden op: 22 jul 2004 23:01
Locatie: Thuis en af en toe voor de lol op zee.

Re: verdwenen

Bericht door Co »

Beste mede kombuizers,
Mooi staaltje van gemeensschapszin.
Jan, blij dat je weer terug bent.
Groeten van Co.
Soms lijkt “ervaring" op gecondenseerde ellende...
Gebruikersavatar
leo-shof
Berichten: 2906
Lid geworden op: 23 dec 2006 21:05
Locatie: 0174

Re: verdwenen

Bericht door leo-shof »

Jan en Jinny, Allebei bedankt
Het slechtste wiel van de wagen kraakt het meest . :roll:

LEO
jago
Berichten: 301
Lid geworden op: 07 jan 2009 13:34

Re: verdwenen

Bericht door jago »

Heeft de "INSPECTEUR MELLEMA" toch een goede koers uitgezet.!!!!
Bedankt Jinny en Jan. WELL DONE!!!!
cenaprints
Berichten: 478
Lid geworden op: 18 mar 2011 08:43
Locatie: Manila, Philippijnen

Re: verdwenen

Bericht door cenaprints »

Veel tijd heb ik niet, omdat ik o.a. thuis "in de huishouding" moet helpen (vrouwlief heeft een nieuwe knie en het lopen en staan gaat niet zoals wij hadden gedacht. Wanneer echter de tijd het toelaat zit ik altijd op Kombuispraat te wroeten naar oude en de nieuwste artikelen. De reclame laat mij koud; Maar wanneer het een financiel ruggesteuntje betekend voor KBP click ik met alle liefde de spots aan. Meestal echter log ik in en heb dan geen last van de publicity.
Een ding moet mij van het hart. Ik ben bijna 78 en met mij zal het gros van de kombuisers ook in die richting hangen. Er wordt wel eens beweert dat old men erg GRUMPY zijn en dat niets of maar heel weinig nodig is om een kwade reactie op te wekken. Mensen, het leven loopt voor ons allemaal naar het einde toe, laten we nou die weinige ogenblikken die ons van het tot ontbinding overgaan scheidt gezellig en vrolijk de omgeving bekijken en blij zijn dat KBP (KOMBUISPRAAT) ons nog terug doet gaan in ons zeemans verleden. t'Leven is al zo triest.

Met groeten uit Manila, Cor


Plaats reactie