verdwenen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
v+d
Berichten: 7164
Lid geworden op: 20 jun 2011 19:56

Re: verdwenen

Bericht door v+d »

Cor, als je ingelogd blijft heb je van alle reclame geen last, wel komt het een enkele keer voor dat er, vermomd als bericht, toch een advertentietekst of andere ongein geplaatst wordt.
Vanzelfsprekend hoef je dat niet te lezen dus gewoon niet aanklikken, de moderatoren doen hun best en het loopt hier toch wel aardig, althans ik heb er weinig last van maar blijf gewoon ingelogd.
Geen problemen met virus of andere ongein.
Nou mooi dat je even ons oude kerels toespreekt, het beste gewenst.

Jacob Bothof
Berichten: 1481
Lid geworden op: 26 mar 2016 16:10

Re: verdwenen

Bericht door Jacob Bothof »

Jinny bedankt voor het goede werk :) . Blij dat Jan weer heeft aangemonsterd. :-D
Voor zover ik had begrepen was Jan ook de persoon die soms nogwel eens met
Harry mailde, misschien dat hij nog ruimte overheeft op de monsterrol om een oud
massinissie in Canada weer aan boord te trekken. Misschien zoals dat vroeger nogal eens
gebeurde, in de kroeg gratis whiskey :-D voeren en pas wakker laten worden als ze eenmaal
buitengaats waren. Of anders moeten we hem maar weer eens naar Maria lokken in de
Ambuggiebar. :wink:
Sparks316
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 aug 2018 10:25
Locatie: Oss

Re: verdwenen

Bericht door Sparks316 »

Dan mag je wel een enorm vat Dalwhinnie neerzetten eerst!
Louis
Cbalk
Berichten: 100
Lid geworden op: 09 jul 2013 23:10

Re: verdwenen

Bericht door Cbalk »

Afbeelding
Als deze goed genoeg is, kan een vat geregeld worden
Gebruikersavatar
janvanduin
Berichten: 709
Lid geworden op: 21 jul 2004 20:47
Locatie: noordwijk
Contacteer:

Re: verdwenen

Bericht door janvanduin »

en dat in finland!.en heel vat :-D :-D
grts jan.
Gebruikersavatar
Breeze
Berichten: 943
Lid geworden op: 30 jan 2017 20:43
Locatie: Nw. Lekkerland

Re: verdwenen

Bericht door Breeze »

Als walslurp heb ik natuurlijke hier weinig meer in te brengen dan lege briefjes, maar het moet mij wel van het hart dat het mijns inziens nog veel te vroeg is om de pijp aan Maarten te geven. Natuurlijk mis ik Jos, Theo, zeer, maar er is nog genoeg kennis, plaatjes en mooie verhalen om dagelijks of wekelijks naar uit te kijken. En niet in de laatste plaats om de mede ex-baggeraars. Harry, in die oude Engelse kolonie, zit nog vol verhalen als je op de goede knop drukt en ik hoop zeer dat hij het ook weer eens verspreidt op dit forum.

Adri
Geep
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 apr 2012 18:49

Re: verdwenen

Bericht door Geep »

We schoten met kokend lood, met korvij-nagels, sloegen we vriend en vijand de hersens in, tuig mocht de plank aflopen, als gekken gingen we te keer tijdens het kielhalen.
Laten we elkaar nu in de steek!
'n Maat aan de wal, in moeilijkheden liet je toch ook niet barsten, met brand, aan boord bluste je toch ook het ,,haggie'' van je maten. Ook als de vijand verzoop, hoe ook, hij werd toch uit zee getrokken
ik verdom het de ,,nalatenschap'' van Jos in de steek te laten!
Ik zal de laatste zijn die naar de lodenlieten gaat.
Kom op!
Het mes tussen de tanden!
GEEP.
Gebruikersavatar
Otter
Berichten: 554
Lid geworden op: 26 nov 2010 17:31

Re: verdwenen

Bericht door Otter »

Zo hoord het Geep we gaan voor behouwt van schip en lading!!!!!
Wie onder weg is, vorderd
Gebruikersavatar
jacko
Berichten: 3224
Lid geworden op: 21 jan 2008 17:38
Locatie: Nieuw-Vennep
Contacteer:

Re: verdwenen

Bericht door jacko »

Hallo Kombuizers

Is het mogelijk om de verdwenen foto's weer terug te halen.
Helaas heb ik ze nooit opgeslagen.

Groet
Hans ( Jacko )
Voor elke oplossing.
Is wel een probleem te bedenken.
Sparks316
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 aug 2018 10:25
Locatie: Oss

Re: verdwenen

Bericht door Sparks316 »

Hans of Jacko, da's de pest dat je op het forum zelf niks kan plaatsen, behalve tekst. De meesten deden dat via sites als Imageshack en zo voorts. Daar moet je dan wel voor betalen en als je dat niet doet of ze er te lang hebt staan, worden ze dus daar weggehaald met als gevolg dat je hier te zien krijgt "image no longer or not available". Om die reden zet ik ze altijd op mijn eigen website. Ja, als ik omval en daarvoor niet meer betaal verdwijnen ze ook, maar zolang ik lucht blijf happen blijf ik ook betalen voor m'n Internet en dus ook voor mijn website. Val ìk om, dan is dat gewoon jammer.
Voor niks gaat nog steeds de zon op, zolang onze politiek dat blijft steunen :mrgreen:
Louis


Plaats reactie