Ambuggiebar

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10599
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door jdbvos »

Virus, virus en virus...
putdiepe zucht
Ik wordt mesjogge van die vier Russen...
Ik zet voor afleiding de jukebox effe aan...

Geen voetbal meer, en geen f*ck op de tv... De Elfstedentocht (voorlopig) uitgesteld....
Dus zat ik maar eens op de bank te praten met m'n vrouw...
Blijkt ze te zijn ontslagen bij V&D !!!
Oost, west...ook best

Jacob Bothof
Berichten: 1487
Lid geworden op: 26 mar 2016 16:10

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jacob Bothof »

Net bij de Jumbo geweest, had toiletpapier nodig. :x
Stond iemand bij het schap met beide armen vol, 8 pakken van 16 rollen. :mrgreen:
Ik heb hem gezegd dat hamsteren niet nodig is, gewezen op zijn asociale gedrag en he-le-maal
stijf gescholden :shock: . Hij knikte vriendelijk en vroeg of hij verder mocht gaan met vakkenvullen. :?
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10599
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door jdbvos »

Hoe is het trouwens met alle Kombuizers, wat Corona -of beter gezegd Covid19- (er is ooit een hondje van ons doodgegaan aan het Corona-virus, een Parvo-variant) betreft ?
Het kan haast niet anders dat ook hier HET toeslaat.... En wij zitten voor 99% (denk ik) in de risico-groep….
Dus mensen: allemaal na gebruik even het toetsenbord afnemen met een doekje met wat spiritus (want andere ontsmetters zijn niet te vinden), en als je zo iemand bent die ook tegen het scherm praat: ook dat ff afnemen...
Op die manier houden we de verspreiding in de Kombuis tegen ( Weet je nog ? De kok aan de racekak, de hele boot aan de racekak :lol: )

Het wordt trouwens aangevoerd per spoor ! Altijd al gedacht dat het een anti-economie bio-wapen was....
Covid19.jpeg
Covid19.jpeg (71.06 KiB) 736 keer bekeken
Iedereen is aan het hamsteren, naar goed voorbeeld van de AH-reclame, dus ik doe maar mee...
Ik heb dus ook maar 12 van die hamsters gekocht in de dierenwinkel ! Kooi erbij met toebehoren.... Pak stro en hooi bij de boer gehaald...
Maar moet je die hamsters koken of bakken ???

Waren jullie ook zo onder de indruk van de tv-speech van de minister-president ?
Ik vond het heel bijzonder, en ben blij dat juist hij ons dat allemaal voorspelde....
Er is nog nooit iets gebeurd wat hij beloofde.

En nog een paar nieuwtjes....:
Bijlagen
2toiletpapier1.jpeg
2toiletpapier1.jpeg (89.27 KiB) 732 keer bekeken
toiletpapier1.jpeg
toiletpapier1.jpeg (26.43 KiB) 732 keer bekeken
Toyota Corona.jpeg
Toyota Corona.jpeg (42.35 KiB) 732 keer bekeken
Oost, west...ook best
Sparks316
Berichten: 501
Lid geworden op: 23 aug 2018 10:25
Locatie: Oss

Re: Ambuggiebar

Bericht door Sparks316 »

Ach ja.... ik was vandaag ff bij d'n apotheek, weer ff voor 3 maanden bloedverdunners ophalen.
Daar hadden ze rondom de balies ongeveer 100 ouwe kratjes van Brocacef neergezet, om mensen op afstand te houden.

Laten we allemaal (behalve ik, want ik drink die tinnef niet) een Kornuitje nemen (dat ben je, dat drink je).
Voor mij een ouderwetsche virusvrije Vino Rosso, Maria, maar dat wist je allang. Net als dat ik me door de Lidl geen Kornuit wil laten noemen :mrgreen:
Louis
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Re: Ambuggiebar

Bericht door Roy »

Ja, dat heb ik gisteren in de apotheek ook ervaren.
En inderdaad, op mijn opmerking dat het interieur een prachtige update gekregen had, werd ik er zonder blikken of blozen op gewezen dat het voor ons aller gezondheid noodzakelijk was. Tsja, zo kan je het ook brengen. :roll:

Goed, gelukkig ben ik hier door Maria nog even fijn geknuffeld. Kijk, zo kan het dus ook.
Een dubbele G.B.L. / B.L.O. graag. :!:

de rust, gr., Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2214
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jinny »

Kom net uit de vetput, is er nog iets fatsoenlijks voor een dame te drinken?
Dat Kornuit bedank ik voor.. (niet te hachelen die meuk)
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Gebruikersavatar
peelander
Berichten: 2420
Lid geworden op: 25 nov 2009 14:43

Re: Ambuggiebar

Bericht door peelander »

jdbvos schreef: 17 mar 2020 10:35 Hoe is het trouwens met alle Kombuizers, wat Corona -of beter gezegd Covid19-

Waren jullie ook zo onder de indruk van de tv-speech van de minister-president ?
Ik vond het heel bijzonder, en ben blij dat juist hij ons dat allemaal voorspelde....
Er is nog nooit iets gebeurd wat hij beloofde.
Eerste vraag: vandaag weer bijna thuis, laatste stukje van Gouda naar Peeland, na een rit vanuit Portugal via Spanje, Frankrijk, Luxemburg en een ommetje langs vrienden in Duitsland en nog steeds gezond.

Tweede alinea: 😂😂😂😂😂😂
Groeten
Jan van der Pluijm
Jacob Bothof
Berichten: 1487
Lid geworden op: 26 mar 2016 16:10

Re: Ambuggiebar

Bericht door Jacob Bothof »

Ik denk dat je beter geisoleerd in je campertje kan blijven, veel gezonder. ;)
Johnny
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 feb 2017 08:37
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Ambuggiebar

Bericht door Johnny »

Ik (wij) hebben het niet maar er wel last van, we zouden gisteren opgenomen worden in het EMC Rotterdam
voor een niertransplantatie, maandag kregen we een telefoontje van de dokter dat de operatie voorlopig niet
doorgaat ivm dat klote virus, alles hadden we al geregeld van tassen inpakken tot oppas voor onze
Rhodesian Ridgeback want de opname zou van 10 tot 14 dagen gaan duren.
Nu weer iedere nacht aan de buikspoeling, die doe ik gewoon thuis, iedere nacht 10 uur lang.
Aangezien ik nu tot de vatbare groep behoor kan ik niet naar buiten en dat is flink balen.
Het enigste wat we kunnen doen is wachten !! klotezooi.....

Nou Maria, doet voor mij maar een straffe chocomel....
Het leven is geen facebook
Roy
Berichten: 12721
Lid geworden op: 29 jan 2005 22:19
Locatie: Den Helder

Re: Ambuggiebar

Bericht door Roy »

Dikke pech voor jullie Johnny !!!.
Sterkte met je medische besognes.
Neen, ik hoef niets meer te buizen.
Ik ga plat voor de komen ca 8 a 9 uren, gr., Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................


Plaats reactie