Corona

Hier kan iedereen alles plaatsen over zaken die actueel en interessant zijn, maar niets met scheepvaart te maken hebben.
Martinus
Berichten: 1006
Lid geworden op: 15 apr 2006 02:41
Locatie: Rio de Janeiro - RJ

Re: Corona

Bericht door Martinus »

...

Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2214
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: Corona

Bericht door Jinny »

FF opletten Martinus, daar had ik het gisteravond al heen geplaatst.

Het staat er al dus.
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Johnny
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 feb 2017 08:37
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Corona

Bericht door Johnny »

Martinus schreef: 16 jun 2020 23:25
Of iemand het flauw vind of niet, ik zie er geen kwaad in.
Ik dus wel.

Ach, beste Martinus, smaken verschillen nu eenmaal en dat is heel erg menselijk, ik neem je ook totaal niets kwalijk of zo, mijn oprechte excuses voor dat je het flauw vindt, anderen kunnen er om lachen.
Gelukkig mogen we denken en zeggen wat wij zelf willen, het ga je goed !!
Als het niet goed gaat hebben we nog altijd Jinny om ons te verbeteren en wat zij dan doet sta ik voor 100% achter.
Johnny
Het leven is geen facebook
Martinus
Berichten: 1006
Lid geworden op: 15 apr 2006 02:41
Locatie: Rio de Janeiro - RJ

Re: Corona

Bericht door Martinus »

...
Johnny
Berichten: 490
Lid geworden op: 18 feb 2017 08:37
Locatie: Hellevoetsluis
Contacteer:

Re: Corona

Bericht door Johnny »

Beste Martinus, gelukkig ben ik na de ingreep vandaag na controle in het ziekenhuis voor 100% gezond verklaart en dat maakt mij blij, heel erg blij zelfs, volgens de doctoren heeft dankzij mijn zeer positieve instelling het genezingsproces versnelt.
De dames en heren doctoren waren altijd vriendelijk en heel erg behulpzaam in het antwoorden op mijn vragen, ik heb die mensen dan ook heel erg hoog staan, net zoals de verpleegsters en verplegers die dag en nacht klaarstonden.
Wij zijn ook getest op het coronavirus, gelukkig negatief.
Ik blijf wel zeer kritisch tegen bepaalde regels die ik totale onzin vindt, zoal ik als eerder had geschreven over mijn wegkwijnende schoonmoeder die gevangen zat in een verpleeghuis, dat is totaal mens ontreddend, als we haar vorige week niet hadden weggehaald daar had ze nu waarschijnlijk niet meer geleefd...……..klein voorbeeldje, 1 keer in de week bezoek van steeds dezelfde persoon met een maximum van wel 1 uur, ook 1 keer per dag een schone luier, 1 in de week 5 minuten onder de douche en wel 2 keer in de week schoon beddengoed. Ze at niet meer en dronk hooguit 1 of 2 glaasjes water.
Nu ze bij mijn schoonzus is knapt ze gelukkig weer op, eet, drinkt en babbelt een uur in de rondte, want er is altijd iemand daar om haar te helpen. Ook komen de (achter)kleinkindjes dagelijks over de vloer en het gaat steeds beter met haar, gisteravond heeft ze zelfs een klein glaasje advocaat op.
Ik wil geen schuldigen aanwijzen, maar van de 1 krijg je grote bijval en van anderen ben je uitschot, dan maar uitschot maar we hebben wel een leven gered.
De leiding van het verpleeghuis was zeer boos dat we haar hebben weggehaald en al 2 dagen later kregen we een dreigbrief van die leiding en een dag later een brief of we zeer schamele spullen wilden ophalen, het antwoord wat wij gaven dat ze spullen mochten houden en desnoods maar in hun xxxxxx mogen steken.
Nu is iedereen in de familie weer blij en gelukkig, maar vreemden laten we liever nog niet bij haar komen, dat doen we per video bellen en dat gaat tot nu prima.
Het leven is geen facebook
Gebruikersavatar
peelander
Berichten: 2420
Lid geworden op: 25 nov 2009 14:43

Re: Corona

Bericht door peelander »

"Pas op!!!!!! Er is Corona in Stad"
zei Jan Vos vanmorgen toen hij bij ons in de camper op de koffie kwam.
Zal wel dachten we stiekem.
Maar verdraaid: hij had er geen woord van gelogen :lol: :lol: :lol: .
17 06 2020 groningen (22).jpg
17 06 2020 groningen (22).jpg (273.36 KiB) 1784 keer bekeken
groeten
Jan van der Pluijm
Gebruikersavatar
Jinny
Berichten: 2214
Lid geworden op: 09 sep 2017 13:34

Re: Corona

Bericht door Jinny »

Mwah, afgelopen weekeinde waren ze rond de Marinitoren wat minder strikt...
Je wordt al geboren
Je wordt al begraven
Waarom zou je ook nog worden geleefd?
Gebruikersavatar
jdbvos
Berichten: 10599
Lid geworden op: 22 apr 2006 16:17
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Corona

Bericht door jdbvos »

ehhh Jinny....
...hij bedoelt die parasols....
Was gesellie Jan ! Groetjes, ook aan de secretaresse !
Bijlagen
Naamloos.jpg
Naamloos.jpg (45.65 KiB) 1731 keer bekeken
Oost, west...ook best
Gebruikersavatar
peelander
Berichten: 2420
Lid geworden op: 25 nov 2009 14:43

Re: Corona

Bericht door peelander »

Insgelijks Jan. Jammer wat kort, maar wie weet kan het later nog eens over.
Groeten
Jan van der Pluijm
Geep
Berichten: 865
Lid geworden op: 07 apr 2012 18:49

Re: Corona

Bericht door Geep »

Heb zelf de voorbijgaande dagen niet in m'n juiste vel/huid, gebivakkeerd. Niet snotterig, absoluut niet jankerig. Gewoon zat; van alles wat, op ons afkwam. Klagers over die klote Cor...,, Klagers die de hele dag kankeren op de momenten als wij onze, dartelende, vrolijke 4 potige Branca, 'n stukje over het fietspad moesten. Afgeblaft werden door andere hondenbezitters, dat we daar rondliepen, die wij notabene zelf op deze uitlaatzone langs de Molensloot ge-attendeert hebben. Niemand heeft er last van, alleen treinreizigers, die aan de overkant v/d sloot, voorbij rijden. Zwaar de pest in hebben, dat wij moesten lachen om de fratsen
van Branca. Ik heb de wereld als jochie, ooit eens anders beleefd.
De ene keer is het de A-griep die de boel op deze aarde opruimt, de andere keer; polio; de zwarte dood,
enz. enz. de wereld wordt steeds voller. Ongezonder, mondkapjes zie ik voor het eerst; in Singapore 1956.
Sterkte, U allen!
Vrgr. Geep


Plaats reactie