Inloggen

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum

Vind je het nodig dat iedereen ingelogd moet zijn om een bericht te plaatsen?

Ik vind dat iedereen als gast zijn zegje mag doen.
3
3%
Iedereen die een bericht plaatst moet nu ingelogd zijn
91
97%
 
Totaal aantal stemmen: 94

Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy Gerrit en Jan. Op ,,forum index" staat er juist weer één: Bij nieuwe gebruikers, Marcy 2139, ook een ,,quality and sweet" . Kijk ook eens op de gebruikerslijst (van de laatste weken), daar staan er een stel. De meesten melden zich onder een rare naam met codenummer. Als je op die namen klikt zie je op eigenschappen websites voor reclamerommel. Gr.Gerard.

Mennojan

Bericht door Mennojan »

jan schreef:Zit nogal op wat forums en omdat de grijze massa trager gaat werken schrijf ik alles netjes in 'n schrift inlognaam en wachtwoord.Geen problemen meer. :shock: :shock:
Gr Jan
Of gewoon overal 1 inlognaam en 1 wachtwoord kiezen :wink:

Ander voordeel van het verplicht inloggen is dat als je een onderwerp leest niet eerst bovenin op inloggen moet druk en het desbetreffende onderwerp weer op moet zoeken om een reactie te geven. Nu kan je gewoon op antwoorden klikken, naam + w8woord invullen en voila en je reactie posten :D :idea:
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Gerard,

Als dit inderdaad last gaat geven, zal Jos wel ingrijpen.
Maar ik heb er nog geen last van gehad, maar ik heb deze site's ook nog niet geopend en zal dit ook niet doen.
Groetjes Gerrit.
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Hallo Gerard,
Die rare gebruikers zijn alleen aangemeld vanwege de vermelding van hun website. Ik gooi er iedere dag een stuk of vijf uit, maar ze komen steeds weer terug onder een andere naam.
Ik kan niet achter het ip-nummer komen, anders kon ik dat blokkeren.
Denk dat het automatisch op (standaard) forums geplaatst wordt zodra ze aantal bezoekers interessant vinden.
Ik knikker ze er dus weer net zo hard af.
Een tip: niet op hun site klikken. :wink:
Als er iemand is die weet hoe ik die handel tegen kan houden, dan houd ik me van harte aanbevolen.
Ik kreeg even de indruk dat Kombuispraat een broeinest van sluikreclame was.... :o
Dus gewoon negeren, je komt ze alleen maar tegen als je op de gebruikerslijst kijkt en die heb ik zojuist weer opgeschoond.
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Stavenuiter
Berichten: 1919
Lid geworden op: 22 jul 2004 15:00
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Stavenuiter »

Jos.

Goed gedaan jochie, met alle respect wat er voor de komma staat. :D

Groet Nico.
Gebruikersavatar
Gerrit
Berichten: 3368
Lid geworden op: 21 jul 2004 23:23
Locatie: IJmuiden

Bericht door Gerrit »

Jos, ook namens Gerrit dedankt.
Groetjes Gerrit.
Adrie

Re: //

Bericht door Adrie »

Gerard schreef:Ahoy Gerrit en Jan. Op ,,forum index" staat er juist weer één: Bij nieuwe gebruikers, Marcy 2139, ook een ,,quality and sweet" . Kijk ook eens op de gebruikerslijst (van de laatste weken), daar staan er een stel. De meesten melden zich onder een rare naam met codenummer. Als je op die namen klikt zie je op eigenschappen websites voor reclamerommel. Gr.Gerard.
Beste Gerard,
wees dan ook niet zo nieuwsgieig haha :wink: :wink:
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy lady Adrie. Daar heb jij weer gelijk in natuurlijk :D . Maar ik werd een beetje taai op die sluipers. Ze weten dat ze geen resultaat hebben maar blijven wel doorgaan. Nou jij toch op het forum zit wilde ik jouw een vraagje stellen: Is er een goeie kleurstof voor textiel? Dit effe tussendoor.Vr.Gr.Gerard.
Adrie

Bericht door Adrie »

Hoi Gerard,
Antwoord op je vraag.Ja .ligt eraan wat je wil verven.
Gewoon iets van lichte keur een ander kleurtje geven?
Ga eens naar de drogist en vraag naar Dylon verf voor textiel.
Ik hoor het nog wel .

Gr. Adrie
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Lady Adrie: Bedankt, ga het proberen. Heb mooie witte vesten gekregen en wilde die blauw maken. Vr.gr.Gerard.


Plaats reactie