Gezocht: Videoclip Sailin' Home

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aloha Piet
Berichten: 40
Lid geworden op: 27 jul 2004 08:24
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Gezocht: Videoclip Sailin' Home

Bericht door Aloha Piet »

Ben al een poos op zoek maar is er nog iemand die deze videoclip van Piet Veerman op VHS oid heeft :?: Zou 'm graag gebruiken om mijn nautische DVD's van een passend intro te voorzien.
bvd Piet van Oosten
Drank is de pest in andermans lijf....

ferryvaneeuwen
Berichten: 2676
Lid geworden op: 25 nov 2004 22:59
Locatie: Krimpen a/d IJssel
Contacteer:

Smitlloyd

Bericht door ferryvaneeuwen »

Hallo Piet,

Ik weet welke clip je bedoelt. Het leek toen wel of het met een telelens van een havenhoofd was opgenomen want de camera bewoog niet dacht ik. Als je 'm vindt hou ik me aanbevolen.

Er zijn wel een paar filmpjes waarop de Smitlloyd 9 en een andere met de Smitlloyd 41 en 104 in aktie te zien zijn. De links werden ergens op dit forum genoemd, maar ik heb ze toen gekopiëerd en laat ze hier volgen:

http://www.pa3gzt.nl/DreamHC/Pagina18.html
http://www.pa3gzt.nl/DreamHC/Pagina19.html

Op pagina 18 kunnen je trouwens ook de 'Next'-knop indrukken om op pagina 19 te komen.

Ferry
Gebruikersavatar
Aloha Piet
Berichten: 40
Lid geworden op: 27 jul 2004 08:24
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

re

Bericht door Aloha Piet »

Hallo Ferry'

Klopt helemaal, heb die filmpjes al gezien en heb ook nog 2 promo VHS op DVD gezet. Beide van Smit LLoyd. Maar vind het toch uitermate "vreemd" dat er van zo'n bekende clip niets terug te vinden is. Zal 'm zelf misschien nog wel ergens op VHS hebben staan maar om een paar 100 banden te gaan bekijken gaat me toch echt te ver. Mocht ik deze clip kunnen bemachtigen dan wordt ie uiteraard met de mede belangstellenden gedeeld.
gr Piet van Oosten
Drank is de pest in andermans lijf....
Gebruikersavatar
Arie Hazebroek
Berichten: 2097
Lid geworden op: 03 jul 2005 11:14

Bericht door Arie Hazebroek »

1987
De platenmaatschappij weigerde een videoclip op te nemen en VERONICA heeft toen zelf een videoclip gemaakt omdat het nummer zo hoog in de Top 40 stond.

Voor de clip zijn beelden van de NORDENEY (stranding en beelden vanaf zee ) gebruikt.


Mischien eens navragen bij Verionica.
Gr. Arie.
Gebruikersavatar
Aloha Piet
Berichten: 40
Lid geworden op: 27 jul 2004 08:24
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

re

Bericht door Aloha Piet »

Mocht inmiddels bericht ontvangen dat de clip op DVD wordt gezet en opgestuurd. Een ieder hartelijk dank voor het meedenken en zoeken.
Zal hier later nog op terugkomen om te laten zien wat er van geworden is.
gr Piet van Oosten
Drank is de pest in andermans lijf....


Plaats reactie