WK 2006

Hier werd aan boord altijd veel aandacht aan besteed.
Vooral als er Rotterdammers EN Amsterdammers aan boord zaten.

Haalt Nederland de Finale?

Ja, natuurlijk!
10
36%
Nee, ze vliegen er de eerste ronde uit...
3
11%
Zal mij een worst wezen.
7
25%
Ze halen met pijn en moeite de tweede ronde en worden erdan uitgeknikkerd
8
29%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Ik blijf maar lekker tege me eige aanlulle.
As ze morgen Europees kampioen worden is het opeens een HOT ITEM
Huntelaar maakt morgen een wereldgoal, veel mooier dan van Basten in 1988 maakte. :lol:
En dat grote talent van AZ valt in en maakt een nog mooiere.
Hij heeft een beetje moeilijke naam... :(
Kan waarschijnlijk niet zo best met ome Foppe overweg, maar om echt talent kan Foppe niet omheen.
Toch frappant, dat een ouwe lul van 62 trainer van het team van jong oranje is. :roll:
All the best
Jos

Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Kijk, dat bedoel ik nou:
Op de helft van de tegenstander spelen.
Zit je altijd goed. :lol:
All the best
Jos

Van Basten ziet Oranje moediger worden

3/6/2006 21:46

Het Nederlands elftal begint zondag aan de laatste oefeninterland voor het WK tegen Australië met dezelfde opstelling als eerder tegen Kameroen. Die elf lijken ook voor het openingsduel met Servië en Montenegro de uitverkorenen.
Marco van Basten toonde zich tevreden over de ontwikkeling van zijn team. 'We zijn als team compacter en meer op de helft van de tegenstander gaan spelen. Daar is wel moed voor nodig, want het is gevaarlijk en brengt risico's met zich mee', legde de bondscoach uit op de laatste trainingsdag in Nederland. 'Die ontwikkeling moet zich op het WK doorzetten.'

Dinsdag vertrekt Oranje naar Duitsland, waar het zijn intrek neemt in Hinterzarten. Het Nederlands elftal gaat trainen op het complex van SC Freiburg. Zondag 11 juni start Nederland het WK in Leipzig tegen Servië en Montenegro.
Gebruikersavatar
Jos Linders
Berichten: 3419
Lid geworden op: 22 feb 2005 16:50
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jos Linders »

De jonkies hebben het maar gedaan EUROPEES KAMPIOEN, hier moeten de grote jongen maar een voorbeeld aan nemen. Proficiat Foppe en alle betrokkene bij dit EK.

Groetjes
Jos Linders.
Ulpia Noviomagus Batavorum

https://www.nijmegen.nl/diensten/webcam/
Gerard

//

Bericht door Gerard »

Ahoy Jos Linders: Precies 2057 jaar Novio Magum, door de heer Julius gesticht.... :D Gr.Gerard.
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Hee Jos,
Niet zo discrimineren. Jij als oude l.. van bijna 61 kan als Webmaster toch ook vele jonkies inspireren en motiveren? Niet dan...? En aan je roeihouding te zien roei je naast Kabeljouwtje zijn clubbie zo in de prijzen van de HT-race.
Anne
Adrie

Bericht door Adrie »

Ik snap ook niet waarom Huntelaar niet mee mocht.
Misschien nu? Hij was toch reserve?Er zijn best wel blessures.
Ff afwachten.Maar ik heb toch liever de Tour de France. :lol: :lol:
Gr. Adrie
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Ik ben nu blij dat ik even rustig aan kan doen met deze sporten.

Elfstedentocht
Voetbal
Tour de France
AmstelGold
En niet tevergeten Pinkpopfestival

Geen stress meer!!

Toch ben ik Blij dat ik dit alles heb mogen mee maken om de beelden in de Nederlandse huiskamers te krijgen.

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Gebruikersavatar
Derk Gotink
Berichten: 1379
Lid geworden op: 03 sep 2004 21:47
Locatie: Hilversumse Meent

Bericht door Derk Gotink »

Dit bedoel ik.

Afbeelding

Foto gemaakt door Dick Moerbeek 1986

Gr Derk
Morse is uit !!
Mayday is in !!
Jos Komen (R.I.P)

Bericht door Jos Komen (R.I.P) »

Vanavond eindelijk een ECHTE wedstrijd gezien, met twee hele goeie ploegen.
Helaas zijn dit de volgende tegenstanders van Nederland.
Ik dacht eerst dat ik even terug in de tijd was, commentaar van Theo Reitsma, en de linksback van Argentinie heette Heinze, maar dat was dus een andere Heintze dan de Deen die tot zijn 42-ste bij PSV had gespeeld.
Het commentaar van Theo Reitsma was als vanouds, alleen daar zat ik al van te genieten.
Gelukkig wordt het nu nog bij de NOS uitgezonden.
Danny Blind, die niet gehinderd door teveel reclame rustig tijdens de rust zijn mening kon geven.
Maar om wereldkampioen te worden moeten we gewoon alle wedstrijden winnen en niet gaan zitten rekenen.
En als dat niet lukt, geen gezeik van: we zaten in de Poule des Doods en we hadden geen tijd om in het tournooi te groeien.
Onze Oosterburen worden nu de hemel ingeprezen omdat ze van een armzalig voetballend ploeggie met 4-2 wonnen.
Mijn voorspelling?
De bal is rond. :)
Bij Talpa zie ik nu rapper Ali B. zitten bij diverse voetbaldeskundigen. :evil: :evil:
Lang leve de NOS!!! :D
All the best
Jos
Gebruikersavatar
Vaerderij
Berichten: 1935
Lid geworden op: 28 nov 2004 09:53
Locatie: Spoolde, Zwolle

Bericht door Vaerderij »

Moi Jos,
Maar wat moet die Van Zweden bij de NOS? Dat is toch een heel andere tak van sport? Kan gelukkig maar 5 zenders ontvangen met mijn hark. 3 publieke, TV Oost en TV Flevoland en soms Fryslan.
anne


Plaats reactie