Mooie Kontjes

Een gezellig, leuk en informatief Scheepvaartforum
Rudy de Groot (RIP)

Bericht door Rudy de Groot (RIP) »

Ja Roy, het is inderdaad de Johan de Wit. Ik was vandaag even wezen stappen met mijn schoondochter en kwam al pratend over die "goede oude tijd" in de haven. Toeval? Zal wel een duw van boven zijn geweest.

[img][img]http://img376.imageshack.us/img376/706/r004kx6.jpg[/img][/img]

Gebruikersavatar
gerardk
Berichten: 383
Lid geworden op: 15 feb 2007 17:36
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Mooie kontjes

Bericht door gerardk »

Hallo Kombuis,

Deze heb ik gescand van een kleurennegatief uit 1987.
Eigen foto.

Afbeelding

Groetjes GerardK
l
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Rudy :-D :-D :-D wat een smakelijke schoondochter heb jij :roll: :roll:
Staat ze nou verkeerd om of horen deze fo"to's bij "mooie voorkantjes? :roll: :roll: :wink:
Gebruikersavatar
tugspotter raymon
Berichten: 328
Lid geworden op: 29 dec 2006 18:44
Locatie: Velserbroek

Bericht door tugspotter raymon »

Rudy A. de Groot schreef:Nog een (lekker) kontje..... Of niet!

[img][img]http://img474.imageshack.us/img474/7687/r013pv2.jpg[/img][/img]
Kan het niet goed zien ,ze zit op een bolder :wink: :-D (grapje moet kunnen toch)
Raymon Clots
Nautisch(hobby) Fotograaf
Havenwachter Zeehaven IJmuiden

(zie www.tugspotters.com ~Forum~IJmondplaatjes)
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Ik ben voor een aparte topic, genaamd "mooie, niet ordinaire vrouwen :roll: :roll: :roll: :wink: :-D
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Goed idee Ton, begin maar. :wink:

Albert
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Mooie vrouwen

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Ton, Albert et all.

Niks mis met "een mooie vrouw" :wink: echter lang niet elke vrouw wil haar foto op een publiek forum geplaatst zien/tegenkomen EN wat is de definitie van
"mooie, niet ordinaire vrouwen"
Er komt "vroeg of laat" altijd kommentaar op foto's en zeker op foto's van vrouwen welke worden geplaatst op een forum waar de meeste bezoekers het weledele beroep van zeeman hebben OF hadden, laten we wel zijn. Een beetje ouwehoeren over "een bootje" is eeeeen ding, maar over personen?????? :oops:

Voor dat je het weet?? heb je een hoop "Roeiboten losgegooid" :lol: :-D

Doe jij niks meer aan de ketel van die ouwe stoomsleper Ton???? waar je foto's van kan maken???
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Ton van der Sluijs

Bericht door Ton van der Sluijs »

Hoi Harry :-D :-D Toevallig heb ik vanavond het corsetje van de Worthington pompcilinder pasgefreesd EN op de foto gezet.. Aan boord valt niet veel te fotograferen, ik heb al zo veel foto's :roll: De werkzaam heden omtrent deMK moeten uit mijn werkplaats komen , daarna volgt de montage. Twee weken geledne hebben we de bunkers gevuld met aan dek gezaagd hout; allemaal eikenbalken.

Maar goed, over roeiboten losgooien gesproken... Albert maakte een geintje en ik ben daar natuurlijk op in gegaan en de topic staat in Ruim 7. Het mag niet aanstootgevend worden ; ik heb altegen Jos gezegd toen ik hem plaatste dat hij hem ook mag verwijderen, omdat het een joke was. Maar goed, het blijft een feit, dat een mooie vrouw op het scherm de "gemoederen een paar klappies hoger laat draaien bij sommigen" en dat je inderdaad voorzichtig moet zijn... Desalniet te min blijf ik van mening dat daar op die bolder een mooie vrouw zit :oops: :oops: :oops:
Gebruikersavatar
Harry G. Hogeboom
Berichten: 14438
Lid geworden op: 22 jul 2004 02:07
Locatie: Canada

Feiten.

Bericht door Harry G. Hogeboom »

Hallo Ton,

Terwijl ik hier vaak duidelijk heb gemaakt vooral een voorstander te zijn om " m'n moer's taal te spreken" :wink: is dit een moment wat me nijgt om te vermelden dat ik geen behoefte heb " to argue the obvious" :lol:
MVG HGH.
"Don't sweat the small stuff"
Gebruikersavatar
Albert
Berichten: 3183
Lid geworden op: 04 jan 2005 14:10
Locatie: Purmerend

Bericht door Albert »

Hallo Harry, :-D

Als je bedoelt dat je niet zomaar iedere dame bloot moet stellen aan de blikken en commentaar van Jan de (ex) zeeman, dan heb je helemaal gelijk.
Maar als het gaat om dames die zich regelmatig laten fotograferen en in de media verschijnen, dan is dat toch een heel ander verhaal.
M.a.w. als mijn mooie buurvrouw in haar tuin topless ligt te zonnen, zal ik haar complimenteren met haar teint, maar ik zal ik daar geen foto van nemen, laat staan dat ik die op Kombuispraat zet.
Als daarentegen Katja Schuurman met open blouse langs komt fietsen :shock: en ik heb mijn toestel bij de hand, zal ik dit schouwspel onmiddellijk delen met mijn mede Kombuizers. :wink:

Vr. gr. Albert :-D
"MAY YOUR BIG JIB DRAW"


Plaats reactie