Rotterdam toen
ss ALPHA NCTF
1897.Wm. Gray & Sons. Ltd
West Hartelpool (545)
grt 1751 - dwt 2028
lxbxh; 270'0"x39'2"x15'9"
te 3 cyl 156 Nhp 10 kn
B) NARVA 1912-1915. Duitsland
VOLENDAM 1915-1916. Lloyds. 587/1915. Vrachtvaart. Mij, Edam, Amsterdam
INNEROY 1916-1930. Noorwegen
BRABANT 1930-1938. Zweden
DRABANT 1938-1948. Zweden
CONCORDIA 1948-1949.Zweden
PARIDON 1949-1951.Zweden
ASTA 1951-1954. Panama
x-12-1952. Na aanvaring in het Kieler Kanaal,
zwaar beschadigd,
naar Stockholm gesleept en opgelegd,
x-8-1954. Gesloopt.
mzzl, pete
1897.Wm. Gray & Sons. Ltd
West Hartelpool (545)
grt 1751 - dwt 2028
lxbxh; 270'0"x39'2"x15'9"
te 3 cyl 156 Nhp 10 kn
B) NARVA 1912-1915. Duitsland
VOLENDAM 1915-1916. Lloyds. 587/1915. Vrachtvaart. Mij, Edam, Amsterdam
INNEROY 1916-1930. Noorwegen
BRABANT 1930-1938. Zweden
DRABANT 1938-1948. Zweden
CONCORDIA 1948-1949.Zweden
PARIDON 1949-1951.Zweden
ASTA 1951-1954. Panama
x-12-1952. Na aanvaring in het Kieler Kanaal,
zwaar beschadigd,
naar Stockholm gesleept en opgelegd,
x-8-1954. Gesloopt.
mzzl, pete
Als woelig water tot rust komt,
wordt het langzaam helder.
wordt het langzaam helder.
Er werd toch om foto's van Wilton slepers gevraagd !. Ziet hier; de s.s.b."Engineering" van W.F. Welliswaar niet in de Wilton haven. maar toch........
Dat passagiersscheepie is de "Vondelingeplaat" van de Spido.
m.v.g. Roy
Dat passagiersscheepie is de "Vondelingeplaat" van de Spido.
m.v.g. Roy
Een individu weet meer niet dan wel.
Laat dat a.u.b. zo blijven................
Laat dat a.u.b. zo blijven................